موج جدید رادیو یزد افتتاح شد + تصاویر

موج AM ردیف ۷۴۷ کیلو هرتز رادیو یزد به صورت رسمی افتتاح شد و در دسترس قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  احمد پهلوانیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد، در مراسم افتتاح موج جدید رادیو یزد گفت: به دلیل نارضایتی اهالی برخی از نقاط استان مبنی بر کیفیت پایین سیگنال رادیو یزد و یا نبود سیگنال، به منظور افزایش ضریب نفوذ این رادیو در سطح استان، فرکانس آن از موج AM ردیف ۱۰۳۵ کیلو هرتز به ردیف ۷۴۷ کیلو هرتز، تغییر کرد.

پهلوانیان افزود: علاوه بر تغییر فرکانس، فرستنده رزرو رادیویی ۵۰ کیلوواتی نیز در ایستگاه پر قدرت رادیو یزد به بهره برداری رسید که در مجموع، ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان صداوسیما هزینه شده است.

برای هماهنگی و تبلیغ موج جدید رادیو یزد شماره تماس رادیو نیز به ۳۷۴۷ و شماره پیامک به ۳۰۰۰۰۳۷۴۷ تغییر می‌کند.

در مراسمی با حضور استاندار، مدیرکل صداوسیما و جمعی از مسئولان، موج جدید رادیو یزد و فرستاده رزرو رادیویی به صورت رسمی افتتاح شد و در دسترس قرار گرفت.

تغییر فرکانس رادیو یزد از هفدهم مهرماه آغاز خواهد شد و امروز، ۲۵ مهرماه به بهره برداری رسید که در این زمان رادیو یزد تنها از موج FM فرکانس ۹۴ مگاهرتز در دسترس بود.

موج جدید رادیو یزد افتتاح شد + تصاویر

موج جدید رادیو یزد افتتاح شد

موج جدید رادیو یزد افتتاح شد


انتهای پیام/ ا

رادیو یزد با موج AM ردیف ۷۴۷ کیلو هرتز مهمان خانه های مردم یزد

برچسب ها: صداوسیما ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیر هوشمندی پور
۲۱:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من متولد تهران هستم ولی بنا به دلیلی ساکن اردکان یزد هستم متاسفانه رادیو یزد بطور وضوح در دسترس نیست مخصوصا برای افطار در منزل از ساعت اذان مغرب از طریق گوگل استفاده میکنم. چه خوب میشد از برنامه های افطار استفاده میکردم.
آخرین اخبار