حضور بانوان دو میدانی کاردر رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور

بسته خبر وزرشی ۱۰ شهریور را در گروه استان های خراسان جنوبی مشاهده کنید.

چاجی رییس هیئت دو و میدانی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تیم دو و میدانی بانوان خراسان جنوبی در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور که به از هشتم شهریورماه سال جاری به میزبانی استان گلستان آغاز شده است، توانست یک مدال نقره و یک مدال برنز را کسب کند.

او افزود: در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور مقام دوم مرضیه عباسی در ماده ۸۰۰ متر بر سکوی دومی هدی قاسمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع به سکوی سومی این رقابت‌ها دست پیدا کردند.

استارت تیم سپک تاکرا بانوان خراسان جنوبی

علیزاده مسئول انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: تیم سپک تاکرا بانوان خراسان جنوبی که به دومین دوره رقابت‌های استعدا‌های برتر کشور اعزام شده است، در اولین تجربه خود در دیدار تیم کرمانشاه ۲ بر ۱ مغلوب و تیم همدان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

وی افزود: نماینده شایسته خراسان جنوبی در اولین دوره حضور خود در دومین المپیاد استعداد‌های برتر کشور با تیم‌های باتجربه و صاحب نام لرستان. کرمانشاه، همدان، قم و خراسان شمالی هم گروه است.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۴۹ ورزشکار از سراسر کشور از امروز دهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی استان گیلان شهرستان رشت برگزار می‌گردد.

تیم استان امروز به مصاف تیم‌های قم و خراسان شمالی خواهد رفت.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.