حاجی بابایی مطرح کرد؛

انقلابی‎گری ما را به اهداف انقلاب می‎رساند

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابی‎گری اساس قدرت انقلاب اسلامی است و تنها دلیل پیشرفت و ماندگاری انقلاب در این ۴۰ سال بوده و از همین طریق نیز می‌توان به اهداف انقلاب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حمیدرضا حاجی بابایی در همایش تبیین گام دوم انقلاب که توسط جبهه مردمی نیرو‌های انقلابی خراسان شمالی در بجنورد، گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب انقلابی گری است و هرچه انقلابی گری در جامعه افزایش یابد راحت‌تر به اهداف انقلاب می‌رسیم.

حاجی بابایی با اشاره به جنبه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی انقلاب، افزود: اقتصاد لیبرال از هر فرصتی برای فشار دادن گلوی انقلاب استفاده می‌کند، در دوران هشت ساله دفاع مقدس، اقتصاد لیبرال محبوس و در گرو ارزش‌های انقلابی بود، ولی نماد آن بعد از انقلاب بال و پر گشود و در برهه‌های از دوران ۴۰ ساله انقلاب این نوع اقتصاد در گرو انقلاب و در مقطع‌هایی برعکس بود.

او با بیان اینکه اقتصاد لیبرال هزارمیلیارد تومان را می‌خورد و می‌گوید حق من است و هر آقازاده فامیل باز در آن خود را نخبه می‌داند و با هیچ پولی هم سیر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برعکس آن اقتصاد انقلابی مظهر فداکاری است که در آن همت‌های بلند اعلام می‌کنند بسیجی هستند، در حالی که واقعا نخبه هستند.

او تمام پیشرفت‌های انقلاب در این دوران را متعلق به انقلابی گری و مشکلات را مربوط به دوری از قرآن و اسلام دانست و افزود: انقلابی گری ما میلیون‌ها جوان در کشور تربیت کرده که پهپاد و ناو‌های آمریکایی را ساقط می‌کنند و سوریه و عراق را نجات داده و آمریکا را از منطقه بیرون می‌کنند و ابهت آمریکا را می‌شکنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با قدرت به کشور‌های منطقه که مدافع آمریکا هستند فهمانده ایم که تکیه به کوه برفی داده اند که به سرعت در حال آب شدن است.

حاجی بابایی تصریح کرد: تحلیل‌ها نشان می‌دهد اگر موشکی در منطقه جابه جا شود و یک روز در منطقه درگیری شود تمام شیشه‌های امارات شیشه‌ای می‌شکند و در اولین عملیات هزار میلیارد دلار خسارت می‌بیند و نابود می‌شود.

او قدرت امروز کشور را مربوط به انقلابی گری اقتصاد دانست و گفت: تمام گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی امروز مربوط به اقتصاد لیبرال است که در آن مردم به مدیریت کشور اعتماد ندارند.

حاجی بابایی با بیان اینکه در اقتصاد لیبرال حتی اگر یک نفر هم سر گرسنه زمین بگذارد، در مقابل او مسئولیت داریم، خاطرنشان کرد: بر عکس اقتصاد لیبرال که ظلم و بیداد در نوع خوردن را در جامعه رواج می‌دهد و ناجوانمردی می‌کند و بعد همه مشکلات را به گردن اسلام می‌اندازد.

این همایش با حضور نخبگان، معتمدان و نیرو‌های انقلابی جبهه مردمی انقلاب در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/ ر

منبع: ایرنا

انقلابی‎گری ما را به اهداف انقلاب می‎رساند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.