جشنواره ملی پلیس تراز انقلاب اسلامی در خراسان شمالی برگزار می‌شود‌

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت‌الاسلام رضا عرفانی رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که یک بیانیه راهبردی، کاربردی و نقشه راه آینده برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود با هوشمندی مقام معظم رهبری طراحی شد.

عرفانی با اشاره به نقش مهم ناجا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: تمامی نهاد‌های فرهنگی و علمی وظیفه دارند که در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با جدیت نسبت به این مهم اهتمام بورزند که در این راستا نیروی انتظامی نقش ویژه‌ای داشته به طوری که تمام کارکنان ناجا با مردم ارتباط مستقیم دارند.

وی از برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری خبر داد و عنوان کرد: پیش از برگزاری این همایش ملی، نشست‌های تخصصی استانی همایش ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در تمامی استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: ایجاد نهضت نرم افزاری در راستای تحقق رسالت دینی ملی و سازمانی، گفتمان سازی و نهادینه نمودن رهنمود‌های مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا، حرکت به سمت جامعه اسلامی مطلوب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس و تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی از اهداف برگزاری همایش و نشست تخصصی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ۲۸ عنوان فراخوان جهت ارسال مقالات این همایش در نظر گرفته شده است گفت: ظرفیت‌ها و چالش‌های تحقق جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری، تبیین نحوه برخورد حکیمانه پلیس با مردم در جامعه اسلامی، جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم و نقش ناجا در تحقق آن و مبانی نظری رویکرد‌ها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری رهبری انقلاب شش عنوان فراخوان مقاله در خراسان‌شمالی محسوب می‌شود.

عرفانی از برگزاری نخستین جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی در خراسان شمالی خبر داد و افزود: نخستین جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی با موضوع رفتار حکیمانه پلیس با مردم با عناوینی همچون پلیس مومن و خدامحور، پلیس ولایی و انقلابی، پلیس مقتدر و شجاع و پلیس بصیر و حکیم برگزار می‌شود که آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه ۹۸ است.

انتهای پیام/ ر

جشنواره ملی پلیس تراز انقلاب اسلامی در خراسان شمالی برگزار می‌شود‌

برچسب ها: پلیس ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.