نماینده، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه:

دشمن به دنبال سوءاستفاده از کمبود‌های کشور است

نماینده، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وجود برخی کمبود‌ها در کشور گفت: دشمن به دنبال سوءاستفاده از کمبود‌های موجود در کشور برای تضعیف انقلاب است

دشمن به دنبال سوءاستفاده از کمبود‌های کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدهادی رضایی نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش گام دوم عصر جدید انقلاب در مصلی امام خمینی بجنورد با اشاره به اهمیت این بیانیه اظهار کرد: تمام مطالب بیانیه گام دوم انقلاب ریشه در اسلام و قرآن دارد

وی با اشاره به سبک زندگی و سیره امیرالمؤمنین در زندگانی گفت: فعالیت و زندگانی امیرالمؤمنین درراه‌های مختلفی بود، اما همواره از یاد خدا غافل نمی‌شد و کار و تعلیم انسان‌ها محور اصلی فعالیت‌های ایشان بوده است.

نماینده، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به بیان روایتی از امام صادق (ع) پرداخت و ادامه داد: به جوانان توصیه‌شده تا درراه علم و دانش و تفکر قدم بردارند و همواره در حال یادگرفتن و آموختن باشند که جوانی به‌جز درراه علم بودن تضییع عمر است.
وی با تبیین دو جهاد موردتوجه در مکتب دینی اسلام گفت: جهاد در میدان جنگ و در میدان علم ازجمله جهاد‌های توصیه‌شده در دین و مکتب است.
رضایی در ادامه توضیح داد: کسی که در علم جهاد می‌کند همانند جهادگر شمشیر به‌دست میدان جنگ است و جهاد اقتصادی نیز برای کسب روزی حلال و بی‌نیازی خانواده بسیار در دین تأکید و سفارش شده است.
نماینده، ولی فقیه در نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقر را ازجمله عوامل ایجاد مشکلات در جامعه عنوان کرد و افزود: اقتصاد قوی نقطه قوت جامعه است و باید با مطالبه گری در این راه حرکت کرد.
وی در پایان با توصیه به جوانان برای حرکت درراه دانش و فعالیت‌های علمی گفت: جوانان در عرصه پژوهش و علم به‌عنوان یک توانایی حرکت کنند و مطالبه رهبر انقلاب از جوانان فعالیت در جهت پیشرفت است.

منبع: فارس

انتهای پیام / م

سخنرانی نماینده، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بجنورد

برچسب ها: سپاه ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.