تبلیغات سازمان یافته علیه شوراى نگهبان به دست بدخواهان

امام جمعه آسمینون (نودژ) منوجان در خطبه‌های نماز جمعه گفت:شوراى نگهبان یکى از ارکان اصیل نظام اسلامى است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام  رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون (نودژ) منوجان در جمع مردم نمازگزار  با اشاره به ۲۶ تیر سالروز آغاز به کار اولین دوره نهاد ارزشمند و انقلابى شوراى نگهبان گفت: شورای نگهبان، شورایى که فرمان تأسیس آن از سوى حضرت امام خمینى (ره) آن حکیم خوش ضمیر انقلاب صادر شد و با گذشت ۳۹ سال از فعالیت بى وقفه و دلسوزانه آن، شاهد برکات بى شمار آن به ویژه در مراحل و دوره هاى حساس انقلاب بوده ایم. شوراى نگهبان یکى از ارکان اصیل نظام اسلامى و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهورى اسلامى و حافظ قانون اساسى است که بار‌ها در معرض هجمه تبلیغاتى بدخواهان جمهورى اسلامى قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: حملات به شوراى نگهبان گاه از سوى دشمنانى است که با اسلامیت نظام مخالفت دارند و سعى دارند که این نهاد مؤثر نظام را تضعیف کنند تا از این طریق راه ورود احکام و قوانین غیر اسلامى در کشور باز شود و گاه از سوى کسانى است که به هر دلیل مورد تأیید شوراى نگهبان براى ورود به انتخابات‌ها قرار نگرفته اند. این افراد نیز گاه دست به تبلیغات سازمان یافته علیه شوراى نگهبان مى زنند.

حجت الاسلام  احمدی نیک در این خصوص بیان داشت: از تعابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامى در مورد شوراى نگهبان این است که ایشان شوراى نگهبان را «مانع ورود ناخالص به ارکان نظام» معرفى مى نمایند. توصیفى که هم مشخص کننده کارکرد اصلى این شوراست و هم تعیین کننده علت اصلى دشمنى‌ها با این نهاد مقدس است.

خطیب جمعه نودژ با اشاره به قیام خونین مسجد گوهرشاد مشهد علیه کشف حجاب و روز عفاف و حجاب اظهار داشت: حجابی که حافظ ارزش‌های انسان است مورد نظر و دستور دین مبین اسلام است و این حجاب به معنای متداول که اسمش حجاب اسلامی است با آزادی مخالفتی ندارد بلکه اسلام با آنچه که خلاف عفت است مخالفت دارد لذاحجاب تکریم آن کسی است که در حجاب است.

امام جمعه نودژگفت: شیخ زکزاکى؛ نماد روحانیت مبارز و خستگى ناپذیر جهان اسلام است. درسال ۱۳۹۴ مقارن با ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) نیروهاى نظامى و امنیتى نیجریه با گرفتن دستور از اربابان آمریکایى، انگلیسى و صهیونیستى خود به مردمى که داشتند براى مراسم عزادارى آماده مى شدند، حمله کرده و صد‌ها نفر از آنان را شهید، زخمى و اسیر کردند. سپس ارتش نیجریه وحشیانه به خانه شیخ زکزاکى حمله برده و منزل وی را به آتش کشیدند و نیروهاى وحشى یورش برنده به منزل این روحانى بزرگ، سه پسر شیخ را جلوى چشم ایشان و اعضاى خانواده به شکل فجیعى به شهادت رساندند. با این حساب شیخ مقاومت جهان اسلام در کنار سه شهیدى که قبلا تقدیم کرده بود، ابوالشهیدى با تقدیم شش شهید، شاخص روحانیان جهان اسلام شد.

حجت الاسلام احمدی نیک افزود:  امروز همه ما در مرحله اول از سازمان کنفرانس اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم به این مسئله مهم ورود کند و در مرحله دوم از مجامع بین المللى درخواست می‌کنیم براى اعمال فشار به حکومت نیجریه جهت انتقال وی به بیمارستان اقدام کنند و در مرحله سوم همه ما برای سلامتی او دعا می‌کنیم.

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: هر دو نهاد از نهاد‌های مهم کشور هستند و ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان، انتظار است به جامعه هدف خود خدمات بیشتری ارائه دهند.

وی اهمیت صیانت، حفاظت و حراست از اراضی کشاورزی را مسئله بسیار مهمی خواند وگفت: مسئولان مربوطه هم در خصوص آگاهی بخش جامعه و هم در جلوگیری از دست اندازی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام /ی

جلوی تغییر کاربری اراضی کشاورزی گرفته خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.