مردم کشور تحمل بی حجابی در جامعه را ندارند

خطیب جمعه موقت کرمان گفت:مردم ما تحمل حضور افراد بی حجاب را با وضعیت کنونی در جامعه ندارند و نسبت به این موضوع نیز اعتراض خود را بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام عرب پور خطیب جمعه کرمان در جمع مردم خداجوی شهر کرمان ضمن دعوت به تقوی الهی گفت: تاثیر تقوی الهی در زندگی همگان مشهود است.

 حجت الاسلام عرب پور گفت: اعتقاد به خدا و اسلام بهترین عقیده است و اولین بشارتی که داده شده برای فرد مومن، این است که محزون نباشید و نترسید که بهشت از آن شما است.

حجت الاسلام عرب پور گفت:کسانی که در عقیده شان مستدام و پا بر جا باشند ملائکه آنان را همراهی خواهند کرد.

وی تصریح کرد:استقامت در مسیر کتاب خدا استقامت در مسیر عمل است.

وی بیان داشت:وقتی انسان به واجبات خدا توجه نکرد یعنی از دین جدا شده و این نیاز به سر و صدا ندارد وقتی که واجبات ترک شد یعنی خروج از دین ، وقتی جوان در برابر هجمه‌های دشمنان بایستد در دوران کنونی و در جهت حفظ دین قدم بردارد یعنی استقامت و بشارتش ورود به بهشت است.

حجت الاسلام عرب پور افزود:جبهه‌ای که امروز در برابر استکبار ایجاد شده جبهه بسیار خوبی است و نقطه قوت این جبهه حضور همه مسلمانان از گروه‌های مختلف در این جبهه است.

خطیب موقت جمعه کرمان  گفت:شیعه واقعی باید تسلیم امام و ائمه باشد راهنمایی‌های آن‌ها را سرمشق قرار دهد و با دشمنان اهل بیت دشمن باشد و مقابله کند.

وی با اشاره به دهه کرامت گفت: در استان کرمان بیش از هجده هزار نفر از کسانی که زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده بودند این توفیق نصیبشان شد و اعزام شدند که این یک خدمت بسیار مثبت از دفتر آستان قدس در این کرمان است.

حجت الاسلام عرب پور در ادامه افزود:۲۱تیر ماه یادآور حمله ماموران رضا شاه به زائران در مسجد گوهرشاد است.

وی گفت:اقدام رضا شاه به دلیل کشف حجاب و مقابله با حجاب اسلامی بود که طی آن تصمیم گرفتند اعلام کنند کشف حجاب برای زنان در ایران اجباری است که مقابله با این تصمیم در مسجد گوهرشاد  روز عفاف و حجاب نام گرفت.

خطیب موقت جمعه کرمان گفت:برترین حجاب و بهترین آن چادر است.

وی بیان کرد:مردم ما تحمل حضور افراد را با وضعیت بی حجابی کنونی در جامعه ندارند و نسبت به این موضوع نیز اعتراض خود را بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده اند.

وی همچنین با بیان رفتار‌های سوء آمریکا در تمام جهان گفت:نقشه‌هایی که بر اساس اطلاعات غلط منافقین سبب ایجاد تحریم‌هایی بسیار سخت علیه ملت ایران بود  اکنون سبب پشیمانی آمریکا شده است.

وی توقیف کشتی نفتی ایران توسط انگلیس را رفتاری سخیف عنوان کرد و گفت:دولت انگلیس باید پاسخگوی این موضوع باشد.

وی ایستادن مسوولین در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری را راه پیروزی بر کفار و استکبار دانست.

در پایان نماز جمعه امروز مردم شهر کرمان از مصلی امام علی (ع) به سمت میدان بسیج برای حمایت از حجاب راهپیمایی کردند.
انتهای پیام/ی

انگلیس باید پاسخگوی رفتار خود باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.