دشمن امروز تنها با حربه حجاب به دنبال شکست اسلام وانقلاب است

امام جمعه موقت ریگان گفت:دشمن امروز می‌داند با تنها حربه‌ای که میتواند اسلام و انقلاب را شکست دهد مسئله حجاب است، لذا روی این مسئله بسیار سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   حجت‌الاسلام مسلم طالبی فرد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ریگان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) گفت: امروز ۲۱ تیرماه سالروز حمله رضاخان پهلوی به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم در سال ۱۳۱۴ بوده که به روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه ضمن قدردانی ازخواهرانی که در اجتماعات حجاب و عفاف شرکت کردند، افزود:مسیحیان غرب بعد از ۸۰۰ سال یک کار به ذهنشان می رسد که با حجاب و عفاف اسلام را از پای دربیاورند.

وی تصریح کرد:دشمن امروز می‌داند با تنها حربه‌ای که می تواند اسلام و انقلاب را شکست دهد مسئله حجاب است، لذا روی این مسئله بسیار سرمایه گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه جوانی که هوس باز شد دیگر ایمان در وجودش نیست، اظهارکرد:بعضی از آقایان که می‌گویند اگر می خواهید حجاب را به رخ بکشید پس اجازه دهید بی حجاب‌ها هم به صحنه بیایند این‌ها نمی‌دانند در لشکر دشمن فعالیت می کنند.

حجت الاسلام طالبی فرد با اشاره به اینکه خواهرانی که چادر برسر دارند برای اسلام زحمت می‌کشند، عنوان کرد:چادر گذاشتن بر سر عبادت خداوند است.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.