راه‌اندازی نرم‌افزار "پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری" استان کرمانشاه

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از راه‌اندازی نرم‌افزار "پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری" استان کرمانشاه در تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت : به زودی نرم افزار پنجره واحد خدمات سرمایه گذاری استان با هدف رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری و آخرین وضعیت صدور مجوز برای این پروژه‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری آزمایشی از این سامانه از چندی قبل آغاز شده، گفت : بهره‌برداری رسمی این سامانه در تیر امسال خواهد بود.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تاکید کرد: در این سامانه برای هریک از دستگاه‌ها کد کاربری تعریف خواهد شد و روند صدور مجوز و آخرین وضعیت پیگیری یک پروژه سرمایه‌گذاری قابل رصد است.

به گفته خلیلی، برای راه‌اندازی رسمی این سامانه همایشی با حضور مدیران و کارشناسان مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری، فعالان اقتصادی و... برگزار می‌شود تا شیوه کار این نرم‌افزار برای همه تشریح شود.

وی معتقد است، راه‌اندازی این سامانه تاثیر بسزایی در بهبود فضای کسب و کار، کاهش زمان صدور مجوز‌ها و هزینه‌های این بخش خواهد داشت.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه در گذشته شرایط خوبی از نظر فضای کسب و کار نداشت و در جایگاه ۳۱ کشور بود، عنوان کرد: با اقداماتی که انجام شده اکنون به جایگاه ۲۲ کشور رسیدیم و راه‌اندازی این سامانه می‌تواند به ارتقا مجدد فضای کسب و کار کرمانشاه کمک کند .

 

 

انتهای پیام/د

رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری و آخرین وضعیت صدور مجوز

 

برچسب ها: صنعت ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار