نه به معامله قرن ؛

حضور مردم در راهپیمایی لرزه بر تن اسرائیل خواهد انداخت

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز لرزه بر تن اسرائیل و استکبار جهانی خواهد انداخت.

حضور مردم در راهپیمایی لرزه بر تن اسرائیل خواهد انداختبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد نعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معامله قرنی که دولت ترامپ به دنبال آن بود با وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان محکوم به شکست است و هیچگاه محقق نخواهد شد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای استکبار جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ایران آغاز کرده، اما با حضور با شکوه مردم سیستان و بلوچستان و کشور آمریکا و اسرائیل متوجه خواهند شد مردم تحت هیچ شرایطی دست از حمایت مظلوم بر نخواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم امروز حمایت از فلسطین و تمامی مظلومان و ستمدیدگان را با شعار‌های استکبار ستیز خود به جهانیان نشان دادند و شکوه وحدت خود را به همگان نمایش دادند.

وی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو شده و هرگز قدس شریف به پایتخت سفاکان و ظالمان جهان مبدل نخواهد شد.

وی گفت: دشمن باید بداند کشور‌های اسلامی هیچ‌گاه در مقابل زورگویی‌های اسرائیل سکوت نخواهند کرد و همواره یاری گر مظلومان خواهند بود.

انتهای پیام/ ع

مردم ایران  تحت هیچ شرایطی دست از حمایت مظلوم بر نخواهند داشت

برچسب ها: قدس ، نماینده مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار