امام جمعه اهل سنت میرجاوه ؛

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه شرعی تک تک مسلمانان است.

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی مسلمانان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه  اظهار داشت: امروزه جنایات اسرائیل بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل روز قدس یکی از بهترین زمان‌ها برای تقابل با مستکبران جهان به ویژه رژیم ستمکار صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به شمار می‌رود.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: مردم مسلمان ایران و جهان و همچنین ملت‌های آزادیخواه جهان تا زمان آزادی کامل قدس از دست مستکبران این روز را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه همبستگی و حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث تایید و تقویت بحث مقاومت می‌شود تصریح کرد: امت اسلامی بیش از گذشته نیازمند وحدت همه جانبه است چرا که تنها با تکیه بر وحدت می‌توان بر مستکبران عالم که در راس آن‌ها آمریکا و اسرائیل قرار دارند پیروز شد.

وی عنوان کرد: تمام مشکلاتی که در منطقه رخ می‌دهد با اشاره اسرائیل و حمایت و تایید آمریکا است، ملت ایران باید یکپارچه در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به میدان بیایند؛ مرگ بر آمریکا سر دهند و با دست‌های گره خورده مشت محکمی بر سر استکبار بزنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران حامی مردم فلسطین هستند خاطرنشان کرد: مردم کشور و همه مسلمانان جهان آمریکا و اسرائیل را اصلی‌ترین دشمن خود می‌دانند.

مولوی ریگیان پور گفت: وظیفه هر ایرانی است که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در روز جهانی قدس سر دهد چرا که این شعار‌ها بیهوده نخواهند بود و پاسخ دندان شکنی به ادعا‌های پوچ آمریکا و اسرائیل خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه شرعی تک تک مسلمانان است ادامه داد: همه ما باید در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور خود بار دیگر وحدت امت اسلامی را به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: مردم مسلمان ایران و جهان باید به همگان نشان دهند که همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و هیچ ترسی از آمریکا و اسرائیل ندارند.

انتهای پیام/ع

حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه شرعی تک تک مسلمانان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار