اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۵۰ نقطه استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستانعباس صفدری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: راهپیمایی گرامیداشت روز جهانی قدس در مراکز شهرستان‌ها و دیگر نقاط استان سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور   برگزار می شود.

صفدری افزود:در شهر زاهدان مسیر راهپیمایی از میدان آزادی به سمت مصلی قدس بوده و مردم ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه در این حماسه حضور می‌یابند و خوشبختانه در سال‌های اخیر حضور مردم در راهپیمایی این روز هر سال پررنگ‌تر و گسترده‌تر از گذشته شده است.

وی افزود: مردم مرزدار سیستان و بلوچستان نیز اعم از شیعه وسنی با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی بر وحدت اسلامی در جمهوری اسلامی مهر تایید می‌زنند و همایش اقتدار ملی و وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی را به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به اینکه در واقع توجه به قدس، توجه به جهان اسلام است، گفت: به طور حتم حضور باشکوه ملت ایران در این راهپیمایی تاکیدی دوباره بر پشتیبانی ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین در برابر مخالفت‌ و دشمنی ها است.

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۰ نقطه سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/ع

راهپیمایی روز جهانی قدس در سیستان و بلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار