نه به معامله قرن ؛

روز قدس ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان در برابر استکبار را نشان می‌دهد

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: روز قدس ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان در برابر استکبار را نشان می‌دهد

روز قدس ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان در برابر استکبار را نشان می‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مولوی عبدالغنی دهانی مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان در حاشیه راهپیمائی روز قدس اظهار داشت: حضور گسترده مردم زاهدان در حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین در راهپیمایی قدس، نشان دهنده تنفر آن‌ها ار رژیم آدمکش و خون‌خوار اسرائیل است.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان با بیان اینکه مسئله فلسطین به فرموده مقام معظم رهبری مهم‌ترین مسئله جهان است گفت: جهان اسلام به خصوص کشور‌های عربی قدس را رها کرده اند، اما ملت‌های همزبان و همراه همواره دغدغه آزادی قدس را دارند.

وی افزود: دولت ترامپ در تلاش بود معامله قرنی را انجام دهد که به ضرر مردم فلسطین بود دفاع از آرمان فلسطین در حقیقت ضامن وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر استکبار و صهیونیسم است.

وی خاطر نشان کرد رژیم اسرائیل در حال زوال است و تا چند سالی دیگر هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند به همین دلیل قطعا حضور چند میلیونی مردم ایران و جهان خشم در این راهپیمایی و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ برآل‌سعود» خشم جنایات رژیم صهیونیستی را برخواهد انگیخت.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان ادامه داد: امروز همه همزبان، همگو و همراه با تمام ملت‌های دنیا خشم و انزجار خود را از از اسرائیل جنایتکار اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

روز قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار