نه به معامله قرن ؛

روز قدس کلید واژه بیان مظلومیت مردم فلسطین است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روز قدس کلید واژه بیان مظلومیت مردم فلسطین است تا در طول زمان مظلوم از ذهن مردم جهان محو نشود.

روز قدس کلید واژه بیان مظلومیت مردم فلسطین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز حضور پرشکوه مردم استان سیستان و بلوچستان و همچنین مردم سراسر دنیا را در راهپیمایی روز قدس شاهد بودیم، این حضور در واقع مقابله با ظلم و حمایت از مظلوم است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مظلومترین ملت جهان مردم فلسطین هستند تصریح کرد: ظالم‌ترین مردم در جهان رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن شیطان بزرگ آمریکا هستند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند که وحدت همه مسلمین را فراهم سازد همچنین کلید واژه‌ای باشد که در طول زمان مظلوم از ذهن مردم جهان محو نشود.

وی بیان کرد: کلیدواژه روز قدس می‌تواند نشان‌دهنده همه مظلومان عالم در سرتاسر جهان و نابود کننده همه ظالمان باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جای تقدیر و تشکر از همه مردم ایران به هم استانی‌های عزیز وجود دارد که در این راهپیمایی با حضور پرشور خود ثابت کردند که از تحریم‌ها و تهدیدات آمریکا نگران نیستند و به هیچ عنوان صحنه را ترک نخواهند کرد.

موهبتی عنوان کرد: وحدت شیعه و سنی در واقع در سیستان و بلوچستان امروز به اوج خود رسید و مردم در کنار یکدیگر در صحنه حضور داشتند و خشم و انزجار خود را علیه اسرائیل به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی مردم چابهار در روز قدس

برچسب ها: قدس ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار