دستگیری سارقان خودرو در بیرجند

دو سارق خودرو در بیرجند دستگیر شدند.

دستگیری سارقان خودرو در بیرجندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ دادگر جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت:  ۱۶ اردیبهشت با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی پراید در بلوار شعبانیه شهرستان بیرجند، مأموران به محل مراجعه و موضوع را بررسی کردند. 

 وی افزود: با حضور مأموران در محل سرقت فردی مراجعه و بیان کرد خودروی پراید خود را در خیابان پارک کرده و پس از گذشت یک روز و مراجعه به محل خودرو متوجه سرقت خودرو شده است.

سرهنگ دادگر ادامه داد: مأموران با بررسی اطلاعات موجود و بررسی صحنه سرقت سرنخ‌هایی به دست آوردند و در بررسی‌های انجام شده به ۲ سارق سابقه دار مشکوک شدند و آن‌ها را تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان  گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی دو متهم شناسایی شده را دستگیر و خودروی سرقتی را از آنان کشف کردند که متهمان با حضور در پلیس آگاهی به سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ دادگر با بیان این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا تحویل شدند، افزود: شهروندان با تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی از به سرقت رفتن اموال خود پیشگیری کنند و در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /ط ا

دو سارق خودرو در بیرجند دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.