معاون شهردار شیراز؛

جذب ۸۰ درصدی بودجه ۹۷ شهرداری شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: بالغ بر ۸۰ درصد از بودجه ۳ هزار میلیارد تومانی سال ۹۷ شهرداری جذب شده است.

جذب ۸۰ درصدی بودجه ۹۷ شهرداری شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی هاشم‌پور معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز در جلسه شورای اداری شهرداری شیراز، گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۳ هزار میلیارد تومانی سال ۹۷ شهرداری شیراز جذب و محقق شده است.

وی با اشاره به تصویب ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط دو قطار شهری شیراز توسط شورای شهر در سال ۹۷، افزود: پرداخت ۵۰ درصد از اصل و سود این اوراق مشارکت بر عهده دولت است و موفق به تصویب و فروش بخشی از آن در ۲۸ اسفندماه پارسال شدیم.

هاشم‌پور ادامه داد: همچنین فروش اوراق مشارکت خط دو قطار شهری در سال ۹۸ نیز ادامه می‌یابد و با فروش اوراق مشارکت بودجه حفر تونل و ایجاد ایستگاه‌های این خط تامین می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه عملکرد این مجموعه در پرداخت ۷۰ میلیارد تومان نقد و خرید اتوبوس‌های جدید برای بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی، عملکردی یگانه و شاخص در بین کلانشهر‌ها بود، اظهار داشت: تمرکز مجموعه شهرداری در سال ۹۷ بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به عنوان سرمایه‌های شهر و شهروندان بود و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۸ چندین پروژه شاخص به بهره برداری می‌رسد.

هاشم پور بیان کرد: پارسال یک رکورد بی سابقه در زمینه درآمدی زده شد و شهرداری شیراز توانست نسبت به مدت مشابه حدود ۲۱۳ درصد جذب درآمد (نسبت به مدت مشابه اسفند) داشته باشد و تمامی مناطق بیش از ۱۰۰ درصد جذب درآمد داشتند که این به همت مجموعه شهرداری و برگزاری منظم و مستمر جلسات درآمدی جذب محقق شد.

وی با بیان اینکه ماهیانه ۵۵ تا ۶۰ میلیارد تومان حقوق و مزایای کارکنان این مجموعه است، افزود: طبق تاکید شهردار شیراز ابتدا حقوق کارگران سازمان پسماند، فضای سبز حوزه خدمات شهری پرداخت می‌شود و پس از پرداخت حقوق سایر کارکنان در انتها حقوق مدیران مجموعه پرداخت خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز همچنین ایجاد حساب خزانه داری و تثبیت نظام تخصیص را از دیگر اقدامات مجموعه شهرداری در سال ۹۷ اعلام کرد.
انتهای پیام/م

جذب ۸۰ درصدی بودجه ۹۷ شهرداری شیراز

برچسب ها: شهرداری ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار