برخورداری آزاد اندیشان از علم بیشتر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:کسانی که دارای اندیشه آزاد هستند همواره از علم برخوردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز در شرایط آخرالزمانی قرار داریم و دنیا امروز در خفقان قرار دارد اما در اربعین حسینی که تنفس آزادی است، شیعه و غیر شیعه، مسلمان و غیر مسلمان کم نمی‌گذارند.

وی افزود:دشمنان همواره با مسائل اصلی دین مشکل دارند، زیرا منافع آن‌ها در خطر است.

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:در طول تاریخ رقابت‌ها بر سر مسائل دنیوی و حکومتی بوده نه برای فضائل، تقوا و علم و ما نمونه‌های فراوانی برای اهل پژوهش داریم به عنوان مثال کسانی که دارای اندیشه آزاد هستند به میزان شناختی که دارند نسبت به امام علی (ع) اظهار ارادت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز هم مدعیان بر سر مسائل اصلی چون علم و تقوا و ایمان مدعی نیستند بلکه برای دنیا و هوای نفس مدعی هستند.

وی گفت: با همه دشمنی‌هایی که دشمنان علیه امام خمینی (ره) داشتند اما هنگام رحلت ایشان تمامی پرچم‌های کشور‌ها نیمه برافراشته شد و این تأثیر امام راحل بر جوامع بین المللی را نشان می‌دهد.

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود: امروز نیز دنیا می‌داند در زیر این آسمان، اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد آن کسی که حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند دنیا را نجات دهد رهبر اسلام است، اما با این وجود با ایشان نیز همیشه در حال جنگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از ویژگی‌های ائمه اطهار علیهم السلام این است که دوست و دشمن  نمی‌توانند کمالات آن‌ها را  انکار کنند، اظهار کرد: امروز مردم جهان می‌دانند  چیزی که بشر  را  نجات می‌دهد دین اسلام است.  

انتهای پیام/غ

در شرایط آخرالزمانی قرار داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.