پایان رقابت های دو ومیدانی دانش آموزی خراسان جنوبی

رقابت های دو و میدانی دانش آموزی استان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

چاجی رئیس هیئت دو ومیدانی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، ازبیرجند؛گفت: دوازدهمین دوره از رقابت ها دانش آموزی استان با حضور ۱۰تیم در مقطع متوسطه اول و ۱۰تیم در مقطع متوسطه دوم با حضور ۱۸۰ورزشکار در ۱۲ ماده برگزار شد.

وی افزود: هدی قاسمی، ملیکا اسدالهی، زهرا شیردل، نرجس عباسی ،زهرا یوسفیان ،مرضیه عباسی،افسانه سبزه کار ،کوثر غلامعلی نژاد، بهناز سبز علی،زهرا یوسفیان، فرزانه پور به ترتیب در ماده های مختلف عناوین اول را کسب کردند.

رئیس هیئت دو و میدانی خراسان جنوبی گفت:در بخش تیمی این دوره از رقابت ها تیم بیرجند با ۳۲۹ امتیاز، نهبندان با ۲۵۸ امتیاز و قاین با ۲۳۵ امتیاز سکوی اول تا سوم را از آن خود کردند.

تقی زاده مسیول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قائنات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: رقابت های هندبال دختران دانش آموز خراسان جنوبی با شرکت تیم هایی از بیرجند،قائن، بشرویه، سرایان،فردوس، زیرکوه از هفتم اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان قائنات برگزار شد.

وی افزود: در رشته هندبال که در مقطع متوسطه اول برگزار شد،تیم های بیرجند، قاین و سرایان به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

تیم منتخب این دوره از رقابت ها به مسابقات کشوری دانش آموزی اعزام خواهدشد.

انتهای پیام/ک

پایان رقابت های ورزشی دانش آموزی در رشته هندبال دختران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.