نمایشگاه دکوراسیون منزل در نمایشگاه بین المللی جدید

نمایشگاه دکوراسیون منزل و لوازم خانگی فردا در مکان جدید و دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گشایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، درودی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی گفت: بهره برداری رسمی از مکان دائمی و جدید نمایشگاه‌های بین المللی استان با برپایی نمایشگاه دکوراسیون منزل و لوازم خانگی، مبلمان، لوازم چوبی و جهیزیه عروس در ۲۷۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۶ هزار مترمربع صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه از فردا تا نوزدهم بهمن این نمایشگاه دایر خواهد بود.افزود: در اولین نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون منزل در محل دائمی و جدید نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی تولیدکنندگان سراسر کشور حضور دارند و مردم استان می‌توانند در این نمایشگاه از اجناس متنوع و تخفیف‌های مختلف بهره‌مند شوند.

 درودی ادامه داد: نمایشگاه دائمی بین المللی استان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و فضای داخلی ۶ هزار مترمربعی با ۲۸۰ غرفه احداث شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی اظهار کرد: فضای باز نمایشگاه نیز ظرفیت  ۲۵۰ تا ۴۰۰ غرفه را دارد.

وی گفت: تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان و آورده سهامداران برای ساخت این مکان هزینه شده است.

درودی علت طولانی شدن روند ساخت  مکان نمایشگاه از سال ۸۸ تاکنون را عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای تأمین زیرساخت‌ها عنوان کرد.

این نمایشگاه ۱۶ بهمن با حضور مسئولان استان افتتاح رسمی می‌شود و از فردا نیز میزبان مردم برای بازدید در ساعات ۱۶ تا ۲۲ خواهد بود.

انتهای پیام / ط آ

افتتاح نمایشگاه  بین المللی ۱۶ بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.