پیشگیری از اعتیاد با ارائه خدمات رایگان مشاوره ای

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی از ارائه خدمات رایگان کلینیک مشاوره تخصصی در راستای پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،سرهنگ  محمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مواد مخدر و اعتیاد یکی از بلا‌های خانمان سوز است که افراد زیادی را در چنگال خود گرفته و همچنان یکی از دغدغه‌های مهم نیروی انتظامی  است.

وی افزود: برگزاری ۳۶۰ کارگاه آموزشی برای اقشار مختلف جامعه و آموزش بیش از ۵۲ هزار نفر در این کارگاه‌ ها، برگزاری ۳۸ نمایشگاه تخصصی با موضوع مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در سطح مدارس و مراکز آموزشی و عمومی و افتتاح کلینیک تخصصی مشاوره در راستای پیشگیری از اعتیاد از جمله اقدامات نیروی انتظامی است.

سرهنگ محمدی گفت: این مرکز مشاوره برای خانواده‌هایی است که در معرض آسیب‌های مواد مخدر هستند و به افرادی که گرفتار اعتیاد هستند به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای داده می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیرو انتظامی خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر ۱۵۰ نفر از خانواده‌های در معرض آسیب و افراد گرفتار مواد مخدر به این کلینیک مراجعه کردند و ۱۵ نفر از افرادی که مراجعه کردند طی هماهنگی‌های به عمل آمده به صورت رایگان تحت درمان قرار گرفته اند.

وی گفت:این کلینیک به دلیل رفاه حال شهروندان خارج از اداره پلیس مواد مخدر قرار دارد و در محل بلوار شعبانیه در خانه محله پارک شعبانیه از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعدازظهر آماده خدمت رسانی به شهروندان است و در صورت بسته بودن، افراد می‌توانند با شماره ۳۲۳۱۲۶۳۵ و ۳۲۳۷۱۲۲۱ در شبانه روز تماس حاصل فرمایند.

سرهنگ محمدی افزود: از ابتدای امسال بیش از ۳۲ تن انواع مواد مخدر کشف و بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر و همچنین نزدیک به ۷۰۰ نفر به عنوان توزیع کننده خرد مواد مخدر در سطح استان دستگیر شده اند.
انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار