مراسم بزرگداشت آیت الله حائری در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

مراسم بزرگداشت و یکمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، امام جمعه فقید شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت آیت الله حائری در حرم مطهر شاهچراغ (ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله میر باقری عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: مرحوم آیت الله حائری از علمای ربانی و اهل زهد و تقوا بود که خدمات بسیاری را در استان فارس ارائه داد .

وی افزود: این شخصیت بزرگ، یکی از علمای دینی بود که تمام خصوصیت‌های یک عالم ربانی را داشت و اهل مکاشفت بود و قدم‌های زیادی در راه خدا برداشت.

آیت الله میر باقری اظهار داشت: این روحانی، علمای زیادی را تربیت کرد و تحویل جامعه داد و با آثاری که از خود به جای گذاشته زمینه رشد و تعالی علاقه‌مندان مباحث شرعی و دینی را فراهم کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عالمان دینی وظایف سنگینی را بر عهده داشتند و مرحوم آیت الله حائری قبل از انقلاب سختی‌های زیادی دید، اما از راه حق عدول نکرد و بعد از انقلاب هم منشا برکات بسیاری بود و به رغم اینکه داخل مسائل سیاسی شد، ولی سیاست زده نشد و تحت تاثیر قرار نگرفت و ثابت قدم در اهداف خود ایستاد.
انتهای پیام/م

صحبت های میرباقری در مراسم بزرگداشت آیت الله حائری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار