دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در قالب نمایشگاه برای مردم به نمایش گذاشته شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در قالب نمایشگاه برای مردم به نمایش گذاشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ علوی‌ مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در نشست کارگروه عمرانی و امور نمایشگاه‌ های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در قالب نمایشگاه برای مردم به نمایش گذاشته شود و برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از تمامی فرصت‌ها و روش‌ها به نحو احسن بهره گرفت.

وی افزود: همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و توطئه‌های مختلف دشمنان برای تبیین و القای ناکارآمدی نظام باید دستگاه‌های اجرایی دستاوردهای دولت و نظام را به طور ویژه برای مردم تبیین و تشریح کنند.

علوی مقدم گفت: نیاز است توانمندی‌های دولت و نظام به صورت برجسته به اطلاع مردم رسانده شود و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کنیم نظام ما استکبارستیز است و مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان همچنان راست قامت و مستحکم ایستاده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه معتقدیم که خون پاک شهدا موجب اقتدار و استحکام نظام اسلامی شده است ،افزود: از این رو با همین اعتقاد باید کارها را پیش برد همانگونه که تاکنون نیز انجام شده و به برکت خون شهدا امروز کشور در مسیر توسعه قرار دارد.

وی گفت: براساس بیانات مقام معظم رهبری اگر کشور با تدبیر، عقل و توجه به شعائر اعتقادی و مذهبی اداره شود هیچ بن بستی در کارها وجود ندارد.

انتهای پیام/غ

به برکت خون شهدا کشور در مسیر توسعه قرار دارد

 

برچسب ها: انقلاب ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.