پیامک‌های دریافتی 97/07/30

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

7720...0913: لطفا مشکلات، عدم تشکیل پرونده و قطع ارز برای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری را پیگیری کنید، مسئولین توجهی به تجمعات ما ندارند،.خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسئولین برسانيد.

 

0913...0913: چرا اتوبان قم به کاشان هيچ چراغ روشنانی ندارد و شب ها ظلمات همه جاده را گرفته و خطر تصادف و واژگونی شديد دارد. لطفا رسیدگی کنید.

 

7630...0917: چرا می گویید که ویزای اربعین 72 ساعته صادر می شود. من 6 روز پیش ثبت نام کردم هنوز نیامده است و تازه می گویند کسانی که بیست و یکم هم ثبت نام کرده اند هنوز صادر نشده است.  از شیراز

 

5246...0912: در خیابان 18 متری مطهری واقع در سعادت آباد، بلوار شهید فرحزادی نرسیده به میدان کتاب، حضور تعداد کثیری دستفروش در اکثر ساعات روز باعث به وجود آمدن راه بندان و سدمعبر و همچنین محیطی آلوده از لحاظ بهداشتی برای ما ساکنین این محدوده شده است و متاسفانه شهرداری ناحیه 8 منطقه  2 تهران هیچ اقدام عاجلی تا حال برای رفع این معظل انجام نداده است. حال از شما خواهشمندم نسبت به تهیه گزارش از این خیابان ما را یاری نمایید.

 

7732...0918: چرا پول گندم را به حساب کشاورز واریز نمی شود. فکری به حال ما بکنید.

 

0512...0921: چرا شورای شهر و شهرداری هيچ فكری براي ترافيك نمي كنند. چرا از طرح های موفق اتوبوس های تندرو در اتوبانهايی همچون همت استفاده نمي شود، ما كه از خودرو شخصی استفاده نمي كنيم چه گناهي كرديم.

 

9517...0913: من راننده تریلی هستم که از اصفهان بار زدم برای مرز دوغارون تایباد.الان دو روز است که تو صف هستم و این صف تکون نمی خورد. تقریبا بیست کیلومتر صف تریلی هاست. ما باید مشکلاتمان را به چه کسی بگوییم. دفتر فرمانداری تایباد هم هیچ شماره تماسی ندارد تا ارتباط برقرار کنیم. نه آب، نه غذا هیچ هیچ. تقاضا دارم مطرح کنید خبرنگاراتون را بفرستید تا گزارشی بگیرند. به خدا خسه شدیم. باتشکر

 

1527...0911: لطفا قطع تشکیل پرونده و حمایت فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری وزارت علوم را پیگیری نمایید. دانشجویان دکتری سرمایه های این مملکت هستند و فرصت مطالعاتی کوچکترین حمایتی بوده که می توانسته به آنها انگیزه دهد.


0742...0911: الان يک ساله که تلفن محل ما قطع شده است و متاسفانه مخابرات مرکزی ما که بابل هست هيج اقدامی نمی کند. فقط ماه به ماه آبنمان و عوارش پرداخت می کنيم.

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار