پیامک‌های دریافتی 97/08/06

پیامک‌های دریافتی 97/08/06به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

4673...0917: خواهش می کنم از روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گزارش تهیه کنید. من دو بار پول پرداخت کردم هر بار چهل هزار تومان. ولی ثبت نام نشدم. افراد مشابه من زیادنn. جواب گو هم کسی نیست.

 

9747...0913: قبض برق مشترکین گران شده است و چرا قیمت فلزات و مصالح ساختمانی که وارداتی نیست انقدر گران است.

 

0107...0936: ما مالباختگان سایپا هستیم الان جلوی پارس خودرو جمع هستیم. لطفا برای گزارش بیاید.

 

0552...0937: من می خواستم اربعین به کربلا برم منتها هنوز پاسپورت و ویزای من نیامده است. با اینکه سه سال به تاریخ انقضای پاسپورتم مانده بود به خاطر تغییر شناسنامه من را فرستادند مرکز استان و نامه گرفتم و با اخذ کل هزینه صدور گذرنامه جدید بلامانع شد گفتند ویزا و پاسپورت 48 ساعته می رسد من دوشنبه ثبت نام کردم اما با گذشته یک هفته هنوز برای من نیامده است.

 

5246...0912: در خیابان 18 متری مطهری واقع در سعادت آباد بلوار شهید فرحزادی نرسیده به میدان کتاب، حضور تعداد کثیری دستفروش در اکثر ساعات روز باعث به وجود آمدن راه بندان و سدمعبر و همچنین محیطی آلوده از لحاظ بهداشتی برای ما ساکنین این محدوده شده است و متاسفانه شهرداری ناحیه 8 منطقه 2 تهران هیچ اقدام عاجلی تا به حال برای رفع این معضل انجام نداده است. حال از شما خواهشمندم ما را برای برطرف کردن این معضل یاری نمایید.

 

0765...0935: بیمارستان میلاد در اقدامی تحمیلی و زورگویانه از همراه بیمار برای اقامت در کنار بیمار پول دریافت می‌کند (به بهانه ناهار و شام برای همراه) و اگر بگویید ناهار و شام بیمارستان را نمی خواهم، همراه بیمار را از بیمارستان بیرون می‌کنند.

 

2998...0915: از نمایندگی اسان موتور در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۲۵ به صورت پیش فروش خودرویی ثبت نام کردم. قیمت حدود ۱۵۰میلیون. تحویل ۹۰ روزه. الان مهر ۹۷ خبری نیست. به سازمان صنعت حمایت تعزیرات هم شکایت دادم اما فایده ای ندارد.۶۵ میلیون هم بیشتر پول گرفتند یعنی ۲۱۵ تومان. آیا این مصداق یک ظلم نیست؟ الان هم که می گویند که جز واردات غیر قانونی بوده و این وسط امثال ما گناهمان چیست؟ ما که پول دادیم. حالا شرکت هم پول ما را پس نمی دهد. به داد ما برسید. ممنون.

 

6265...0935: بر مبنای دستور دادستان محترم تهران، درج قیمت التهابی و لحظه ای دلار در سایت ها و فضای مجازی ممنوع است، پس چرا  یک صفحه اینستاگرامی به خصوص در زمان افزایش قیمت به صورت لحظه ای گزارش می دهد و چرا فقط اخبار منفی را منعکس و جوسازی می كند؟

 

4728...0916: ۲۰ روز است که ماشینم فاکتور شده ولی هنوز به دستم نرسیده است و ایران خودرو علت را نبود کامیون های حمل و نقل عنوان می کند. ماشین در خودروسازی تبریز است. لطفا پیگیری کنید. ممنون. کنعانی از خوزستان

 

8819...0918: مثل اینکه قتل خاشقچی مهم تر از آب و نان و معیشت مردم هست. واقعا چرا کاری برای وضعیت گرانی نمی کنند. یعنی نمی دانند که مردم در چه وضعی دارند زندگی می کنند!!

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار