پیامک‌های دریافتی 97/07/24

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9163721584: پدرم دراثر زمین خوردگی به شکستی لگن مبتلا شد به بیمارستان بهبهان مراجعه کردیم ۴ روز در بیمارستان بستری شد و گفتند به دلیل کمبود امکانات به مرکز استان اعزام کردند در بیمارستان امام بستری شد و بعد از ۵ روز در این بیمارستان بعد از پیگیری فراوان به اطاق عمل رفت ولی عمل نشد. اینجانب از طریق سامانه ۱۹۰ پیگیر شدم گفتند به دلیل مصرف داروی پلاویکس ۵روز عمل نمی شود . در صورتی که موقع اعزام پزشک اورژانس پرونده را دیده بود و مشاوره قلب شده بود و پزشک قلب هم هیچی نگفته تا وقتی رفت اطاق عمل و برگشت.

 

6952...0912: عاجزانه از شما درخواست می کنم نتایج  آزمون سردفتری را برسی کنید. خواهش می کنم رسیدگی کنید.

 

0028...0911: آقایون دولت مردان بحث روانی بازار را مطرح می کنند. لطفا از ایشان سوال کنید که دستمال کاغذی بسته ای دو هزار تومان در عرض دو ماه با چه استدلالی باید بشود  هشت هزار تومان!!؟؟

 

6612...0910: چرا دولت پمپ بنزین ها را به شبکه مصرف بر اساس کیلومتر خودرو وصل نمی کند تا جلوی قاچاق سوخت گرفته شود و هر روزیک بازی جدید درست نشود.

 

4213...0937: مادری  34ساله هستم و برای سنگ کلیه به بیمارستان شهید رجایی قزوین مراجعه کردم موقع عمل با اشتباه پزشکی از ناحیه  نخاع آسیب دیدم و یک پام کاملا فلج شده است. کسی هم پاسخ گو نیست. تو را به خدا صدای من را به گوش مسئولین برسانید.

 

2974...0919: من ساکن شهر جدید پرند هستم. نزدیکترین بیمارستان به پرند بیمارستان فاطمه زهرا (س) در شهر رباط کریم است این بیمارستان خیلی خوب است ولی متاسفانه مدیریت آن ضعیف است. برای مراجعه به این بیمارستان باید وقت قبلی بگیری که به هیچ عنوان شما موفق نخواهی شد. دکترهای متخصص روپوش سفید نمی پوشند و شما نمی توانید بفهمید که اینکه پشت میز نشسته است دکتر است یا نظافتچی. و اگر شکایتی داشته باشید به هیچ عنوان نمی گذارند شما پیش رئیس بیمارستان بروید. شما را به خدابه داد مردم این شهر برسید.

 

1930...0919:گوجه ای که برای داخل کشورمان هست مگر با دلار خرید و فروش می شود که رب گوجه فرنگی  هرقوطی 20/000 تومان شده است.  اینجا ما خودمون، خودمونو را تحریم کرده ایم. کاری با بیگانه نداره از ماست که برماست...

 

1641...0933: من یک معلول هستم نه پایی برای رفتن دارم و نه قدرت سیاسی برای رساندن صدایم به دولت. این پیام را فرستادم بلکه شما کاری بکنید. من سال هاست که معلولم حدودا 3 سالی می شود که از بهزیستی تشک مواجدار گرفته بودم الان خراب شده روی زمین می خوابم بدنم کم کم زخم می شود. به بهزیستی گفتیم و می گویند که به ما مربوط نیست. الان منه معلول دردمو به کی بگم. من الان به تشک مواج احتیاج دارم به پوشک احتیاج دارم به جرثقيل بیمار بر نیازمندم. یعنی تو این مملکت یه مقام وجود نداره به درد من به عنوان یک انسان رسیدگی کند.

 

8972...0990: من یک دانش آموز کلاس نهم در بهارستان نسیم شهر مدرسه شهید مطهری هستم کلاس های ما 44 نفره است ما از کمبود امکانات و شلوغ بودن کلاس ها رنج می بریم. امیدوارم جناب وزیر آموزش و پرورش یک فکری به حال این روزهای مدرسه ها بکنند. کلاس ما ترکیب دو کلاس هست انشالله هر چه زودتر این مشکلات را حل کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
salar
۲۳:۰۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
سلام
من پدر یکی از دویست نفر دانشجوی ثبت نام شده در رشته پرستاری دانشگاه آزاد آباده هستم.
هفته گذشته با ما تماس گرفتند و گفتند قبول شدید بیایید ثبت نام کنید. حالا پنج روز است که ثبت نام ما را لغو کرده و می گویند اشتباه شده است.
پسر من قبلا در دانشگاه دیگری ثبت نام کرده و از آنجا انصراف داده و الان هم نمی تواند به آن دانشگاه برگردد. حالا باید برود سربازی. آخه این چه جورشه.
چرا با روح و روان مردم و جوانان بازی میکنن.
مثل پسر من بسیارند.
ظرفیت دانشگاه سی نفر بوده ولی دویست نفر ثبت نام کردند.
رییس میگه تقصیر سازمانه.
سازمانمیگهتقصیر دانشگاهه. تو رو خدا یکی به داد ما برسه
گر چه آن چه هرگز به جایی نرسد فریاد است.
تو رو خدا به دادمون برسید.
الان جند شبانه روزه که تو نمازخونه دانشگاه میخوابیم.
آخرین اخبار