پیامک‌های دریافتی 97/07/19

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نوزدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

6724...0916: لطفا در خصوص مشکلات کاری و معیشتی و درآمدی اتوبوسرانان بخش خصوصی، خصوصا متروی شهرری گزارش تهیه کنید. با تشکر.

 

7500...0911: با توجه به عدم شفاف سازی و تخلفات در ابعاد مختلف آزمون سردفتری خواهشمندم پیگیری کنید.

 

2673...0913: در حالی که حدود ۷۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه آزمون به خارج فرهنگیان شرکت کرده اند اما هنوز اسامی قبول شدگان از این استان اعلام نشده است. لطفا پیگیری نمایید.

 

1477...0917: جناب وزیر آموزش و پرورش فرمودند نیرو کم ندارند، مگر در نقاط مرزی. اینجا ناحیه یک شیراز دبیرستان فرهنگیان هست که یک ماه از سال گذشته ولی دختر من هنوز چهار معلم دروس عربی و ادبیات و علوم ریاضی ندارد. سایر مدارس هم با کمبود شدید معلم ورزش روبرو هستند. لطفا آقای وزیر جوابگو باشند و رسیدگی نمایند. با تشکر

 

1959...0919: تورم "پنهان" به تورم "آشكار" تبديل شده است و فنر فشرده شده تورم آزاد شده است. تورم افسار گسيخته زندگی و معيشت آحاد جامعه را "فلج" خواهد كرد. دولت تدابيری اتخاذ كند تا از فاجعه اقتصادی جلوگيری و از آثار سوء آن بكاهد.

 

7989...0912: در منطفه ۷ تهران قبض‌های تلفن ما هر کدام ۳۰ میلیون تا ۱۳ میلیون دو ماهه آمده است. با مراجعه به مخابرات متوجه شدیم افراد زیادی این مشکل را دارند و مخابرات می گوید خط های شما و دیگران به علت باز بودن دو صفر از اوگاندا حک شده است و اگر پرداخت نکنید ممنوع الخروج و دارایی شما ضبط می شود و از مراجع قانونی که بعضی ها مراجعه کرده بودند هم کاری ساخته نیست!؟ چرا اگر این مشکل وجود دارد مخابرات اطلاع رسانی و دو صفر همه شهروندان را نمیب ندد. آماده اثبات عرض هایم هستم.

 

8502...0991: سلام خدمت عزیزانی که در باشگاه خبرنگاران جوان زحمت می کشند. بنده عاجزانه از شما درخواست می کنم و خواهش می کنم که راجب آزمون سردفتری و دروغ هایی که سازمان ثبت و اسناد راجب این آزمون گفته و پارتی بازی هایی که در قبولی افراد این آزمون شده است را پیگیری کنید. ما بعد از خدا فقط چشم و امیدمان به شماست چرا شفافیت نمی کنند چرا باید در استان کرمانشاه چهار تا خواهر از یک خانواده قبول شوند.

 

9554...0916: بازرسان تعزیرات شهرستان کرج هیچ گونه نظارتی بر قیمت های مغازه داران بخش حصارک کرج میدان دانشگاه خوارزمی ندارند.

 

7852...0919: چندیست که سیستم ارتباط پیامکی برنامه های سیما خصوصأ خبرها و برنامه های پر بیننده اعلام نمی شود و ظاهرأ ارتباط یکسویه را رقم میزنند. چرا??

 

6934...0916: خيابان های ذولفقاری آبادان حد فاصل ايستكاه  6و 5 بيست متری توسط پيمانكار لوله حفاری شده  و رها شده است و  گرد و خاك و فاضلاب منطقه را شبيه محله های بدبخت افريقا و هندوستان نموده است. مواد مخدر غوغا مي كند، مدرسه ها دريغ از آب سردكن و كولر (مثل مدرسه عليپور ).آيا اينجا هم جزء آبادان است?!

 

7517...0939: استفاده بازیگر به جای مجری، در مسابقه برنده باش و پنج ستاره، اشتباه محض است و نوعی استفاده از شهرت، به جای استفاده از تخصص است. از شما درخواست داریم که دیگه  مسابقه برنده باش را پخش نکنید.

 

9947...0910: شما را به خدا از وضعيت غذاى خوابگاه هاى دانشگاه فيروزآباد فارس گزارش تهيه كند. از افتضاح يك چيزى بالاتر است. همه مبتلا به بیماری شده اند. لطفا رسیدگی کنید.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار