دشمن مدافعان انقلاب را نشانه گرفته است

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خراسان رضوی به منظور رسیدگی مشکلات و نارسایی‌های خانواده معزز شاهد و ایثارگر در فریمان حضور یافت.

دشمن مدافعان انقلاب و نظام را نشانه گرفته است

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام حسین معصومی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ابتدا در اجتماع بزرگ خانواده شهدا و ایثارگران با گرامیداشت یاد وخاطره ۳۰۸ شهید فریمان گفت: باید وظیفه و جایگاه خودمان را در سطح جهانی بشناسیم و بدانیم دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام حسین معصومی با اشاره به این که اصولا در هر جامعه و فرهنگی اصل دفاع پذیرفته شده است گفت:دفاع در ایران و سایر کشور‌ها متفاوت و مبنای دفاع مردم ایران الهی و ارزشی بود، لذا در ایران تنها دفاع از خاک و کشور نبود، بلکه دشمن تصمیم داشت در برابر اسلام و خواسته به حق مردم مقابله کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی افزود: ۹۸ درصد کسانی که در جبهه‌های هشت سال جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند، هدفشان دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود، حتی تاکیدات فراوانی به نسل‌های آینده در این خصوص داشتند.

حجت الاسلام حسین معصومی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:قداست انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز فقط در مرز‌های جغرافیایی ایران نیست بلکه به تمامی سرزمین‌های جهان اسلام رسیده است، لذا دشمن تصمیم دارد به این عظمت و این قداست ضربه بزند.

انتهای پیام//آ. ح
 

برگزاری اجتماع بزرگ خانواده شهدا و ایثارگران با گرامیداشت یاد وخاطره ۳۰۸ شهید فریمان

برچسب ها: دفاع ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.