معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم تقویت ارتباط بدون واسطه بین مردم و مسئولان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بر لزوم تقویت ارتباط بدون واسطه بین مردم و مسئولان با هدف شناسایی و رفع مشکلات شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد.

لزوم تقویت ارتباط بدون واسطه بین مردم و مسئولانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرحیم نوروزیان در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان مسئولان هستند، گفت: حضور بیشترمدیران در بین مردم و ایجاد ساز و کار‌های افزایش روابط چهره به چهره با شهروندان از اصول پایه‌ای مدیریت اسلامی است.

وی به تبیین علل دشمنی آمریکا با ایران پرداخت و گفت: آمریکا طی ادوار گذشته تاکنون همواره در برهه‌های مختلف تاریخی، دشمنی خود را با ایران به اثبات رسانده است.

نوروزیان با اشاره به ایجاد مشکلات مختلف برای مردم ایران توسط آمریکا افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری همواره بر حمایت از دولت تاکید داشته اند، به نظر می‌رسد مخالفت‌های بی دلیل و تفرقه افکنی در حال حاضر حضور در جبهه دشمن محسوب می‌شود.

وی گفت: با دوری گزینی از نگاه‌های فرقه ای، می‌توان فرهنگ و نام ایران را در عرصه جهانی مطرح و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

نوروزیان به تشریح عملکرد موفق دولت در حوزه سیاست خارجی پرداخت و افزود: توسعه بیش از پیش روابط ایران با سایر کشورها، انزوای سیاسی آمریکا و به اثبات رسیدن حقانیت ایران در رابطه با برجام در دیوان بین المللی لاهه از دستاورد‌های آن به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در استان به دنبال شناسایی زنان و جوانان توانمند در بدنه کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها در پست‌های مدیریتی هستیم.

لازم به یادآوری است، در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه شد و معاون استاندار در رابطه با پیگیری مشکلات مطروحه قول مساعد داد.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

برگزاری جلسه جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.