مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی،

آینده در انتظار دانشجویانی است که تلاش می کنند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آینده در انتظار دانشجویان است اگر بدانند چگونه تلاش کنند .

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام افشار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همایش دانشجویان جدیدالورود گفت : آینده در انتظار شما دانشجویان است اگر بدانید چگونه تلاش کنید .

وی گفت : استعدادهای خود را بشناسید و روی آنها سرمایه گذاری کنید تا ان شاءالله به نتیجه مطلوب دست یافته و بیش از پیش افتخار دانشگاه شوید .

خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همه دانشجویان با مولفه مهمی به نام هوش وارد دانشگاه میشوند ؛ اما چنانچه بخواهند در رشته ی خود سرآمد شوند علاوه بر این مولفه به دو مولفه استمرار و تلاش نیز نیاز دارند .

وی گفت : با توجه به اینکه دانشجویان جدیدالورود باید سالهای طولانی به تحصیل بپردازند، نقش استمرار و تلاش میتواند گذشتن این سال ها را با تمام وجود برای آنها ارزشمند کند .

خزایی افزود : به شما دانشجویان توصیه میکنم برای رسیدن به خوشبختی گام بردارید و در کنار تحصیل ، درس و مهارت های زندگی را نیز بیاموزید و برای دستیابی به این مهم سعی کنید ارتباط خوبی با دفاتر مشاوره دانشگاه داشته باشید .

وی افزود : تهدیدهای مختلفی در جامعه وجود دارد؛ این تهدیدها را بشناسید و زندگی تان را به بهترین شیوه بگذرانید .

 

 

انتهای پیام/د

همه دانشجویان به دو مولفه استمرار و تلاش نیاز دارند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار