دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو ۸ دانشگاه سرآمد کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو ۸ دانشگاه سرآمد کشور است .

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در همایش دانشجویان جدیدالورود گفت : تفاوت رشته‌های علوم پزشکی با دیگر رشته‌ها در این است که در کنار تحصیل در دانشگاه و کسب علم، دانش این حرفه حین کارکردن و تلاش مستمر تکمیل شده و ارتقاء میابد و هنگام فارغ التحصیلی هریک از شما در یک رشته متخصص هستید.

وی گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برنامه جامع عملیاتی یعنی برنامه‌هایی که وزارت بهداشت برای ما تدوین کرده است با کنترل دقیق، جزو ۸ دانشگاه سرآمد کشور شده که جا دارد به کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان کوشا دانشگاه تبریک بگوییم.

مرادی افزود: رتبه ما نسبت به میانه کشوری ۲۴% بالاتر یعنی ۸۴% بوده است و این در حالی است که میانه کشوری ۶۰ است و این نشان دهنده این است که دانشگاه ما قابلیت و پتانسیل پیشرفت بیشتری را هم دارد.

وی افزود: ما باید از تکنولوژی روز برای رسیدن به ۳ هدف مهم یعنی بهداشت، درمان و آموزش و پژوهش استفاده کنیم.

مرادی ادامه داد: امروز آینده دیروز است و ما که از نسل دیروز هستیم هرکدام در بخشی کار می‌کنیم و شما باید تلاش کنید امروز آینده خوبی را برای خود رقم بزنید و تنها به فکر مسائل شخصی نباشید و بلکه پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان را هم در نظر بگیرید.

مرادی گفت : رعایت اخلاق و رفتار انسانی و اسلامی در محیط کار و برخورد مناسب و توام با احترام با بیماران از جمله الزاماتی است که موجب پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

وی گفت : تهذیب نفس و تقویت باور‌های خالص دینی و معنوی خود را که خیلی‌ها سعی در کم رنگ کردن آن را دارند تقویت کنید؛ دانش بیاموزید و تمام تلاش خود را برای پیشرفت کشور و تبدیل علم به عمل به کار بگیرید.

وی افزود: مطالعات اجتماعی، سیاسی و دینی بسیار مهم است و بدانید ما پرسشگری و مطالبه گری اصولی و محترمانه را از دانشجو انتظار داریم و مطمئن باشید با ارتباط مناسب با مدیران و اساتید پاسخ پرسش‌های خود را خواهید گرفت.

مرادی ادامه داد: شأن دانشجو بسیار والاست و پدران و مادران شما زحمات زیادی کشیده اند تا شما به اینجا برسید و سعی کنید با پوشش و اخلاق مناسب و دوری از افکار دلسرد کننده شأن خود را حفظ و بالا ببرید.

وی گفت : امیدوارم خداوند شما را در راهی که شروع کرده اید موفق و مؤید و پایدار کند و در سال‌های آتی شاهد بالندگی و حضور مفید و مثمر ثمر شما در عرصه‌های مختلف در راه تعالی کشور باشیم.



انتهای پیام/د

رتبه ما نسبت به میانه کشوری ۲۴% بالاتر است

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.