اختصاص اعتبار 1000 میلیارد ریالی از بانک جهانی به شرکت آب و فاضلاب استان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : اعتبار 1000 میلیارد ریالی از بانک جهانی به شرکت آب و فاضلاب استان اختصاص خواهد یافت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پاسدار رئیس دانشکده بهداشت کرمانشاه از اعلام آمادگی دانشکده برای افزایش سلامت آب در کنار شرکت آب و فاضلاب، دانشگاه را محل آموزش مدیران و سازمان ها را محل آزمایش برای اجرای عملیاتی امور دانست و گفت : ممزوج شدن این دو مرکز برای پویایی در ارائه خدمات به مردم بسیار مطلوب است.

وی در ادامه به طرح کوهورت روانسر با 13 هزار نفر تحت پوشش اشاره و دیتا بیس های آن را برای سازمان های سلامت محور که مشتاق همکاری باشند بسیار عالی دانست.

دکتر پاسدار ساخت و تجهیز تصفیه خانه دانشکده بهداشت را که چند سالی است فاضلاب دانشکده و بیمارستان فارابی را تصفیه و آب آن برای فضای سبز و درختان محوطه مصرف می شود یکی دیگر از کارهای موثر دانشکده برشمرد و اعلام آمادگی کرد که در صورت مشارکت شرکت آب و فاضلاب برای اجرای طرح های بزرگ شهری در این زمینه ما با تمام توان در همکاری حاضر خواهیم بود.

تخت شاهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : به پیشنهاد عقد تفاهم نامه در زمینه همکاری های لازم بین دو سازمان، تعامل،هم افزایی و استفاده از خرد جمعی برای حل مشکلات و ارتقاء و توسعه بسیار مهم و اثر بخش دانست و بر همکاری با دانشکده بهداشت تأکید کرد.

وی گفت : به نظر می رسد پروپوزال و چاپ مقالات به تنهایی نمی تواند مشکلی را حل کند و نیاز است پرو پوزال ها مهندسی معکوس شوند تا با نیاز ها و کمبود ها هماهنگ و همسو شوند و خروجی های آنها بتواند در کار سازمانها دخیل شودو این همان نیاز به تعامل را می طلبد.

وی افزود : در پیگیری های صورت گرفته ان شاء ا...اعتبار 1000 میلیارد ریالی از بانک جهانی به شرکت آب و فاضلاب استان اختصاص خواهد یافت که در دستور کار دولت قرار گرفته است و در صورت تحقق امر، دانشگاه علوم پزشکی می تواند با گزینه های آموزشی، پیشنهادهای نو و خلاقانه،همکاری و مشارکت در طرح ها ما را یاری نماید .

 

 

انتهای پیام/د

طرح کوهورت روانسر با 13 هزار نفر تحت پوشش است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.