رئیس اتاق تعاون استان کرمانشاه ،

ارائه توضیحات کامل در خصوص سفر به عراق

رئیس اتاق تعاون استان کرمانشاه با توضیحات کامل در خصوص سفر اخیر خود به عراق رایزنی لازم در خصوص مسائل مرز و مرز نشینان ارائه کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غفار محمدی رئیس اتاق تعاون با سردار جاسمی نماینده محترم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همراه با عزیزی در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد .

در این جلسه غفار محمدی رئیس اتاق تعاون استان با توضیحات کامل در خصوص سفر اخیر خود به عراق و رایزنی لازم در خصوص مسائل مرز و مرز نشینان و حل مشکلات تردد گردشگری و ترانزیتی و توضیحاتی درباره کارتهای بازرگانی و اهمیت دادن به مصوبات جلسات و پیگیری و اجرایی کردن آنان ارائه نمودند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش از دستگاههای اجرایی نسبت به بخش تعاون و خصوصی گله مند شد وی از پتانسیلهای بالقوه بخش تعاون سخن گفت .

رئیس اتاق تعاون خواستار توجه بیشتر دستگاه های اجرایی و بخش دولتی به ظرفیت ها و توانایی های بخش تعاون شدند

 در ادامه جلسه با معرفی صنعت مرغ گوشتی و اهمیت آن در سلامت و اقتصاد و تولید و چرخه زندگی تمام فعالین این بخش از پایه تا مصرف به پاره ای از مشکلات و معضلات اشاراتی داشتند که با تصمیم جناب سردار جاسمی تهیه متنی مبنی بر ایرادات متولیان و تشکیل جلسات بعدی با حضور مدیران ارشد استان در جهت رفع موانع تولید و ارزش این ماده استراتژیک غذایی در سفره غنی و فقیر تصمیماتی گرفته شد .

 

 

انتهای پیام/د

حل مشکلات تردد گردشگری و ترانزیتی مرز نشینان

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار