دلیل تفاوت قیمت خرید و پرداختی بسته‌های اینترنتی ایرانسل چیست؟

قیمت متفاوت بسته اینترنتی در هنگام پرداخت، صدای مشترکین ایرانسل را در آورد.

حکایت تفاوت قیمت بسته‌های اینترنتی ایرانسل چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند روز اخیر اشتباه ایرانسل در فروش بسته‌های اینترنتی با وعده قیمت پایین تر و به دنبال آن صفر کردن حجم بسته مشترکان باعث اعتراض بسیاری از خریداران شده و حواشی و دردسرهایی را برای این شرکت به وجود آورده است. این اعتراض موجب حساسیت بیشتر کاربران نسبت به فروش بسته‌های اینترنتی شده و با دیدن کوچکترین مغایرت در قیمت خرید و پرداختی بسته‌های اینترنتی، از این شرکت به گلایه پرداختند.

در همین راستا محمد جرجندی دیده‌بان اطلاع رسانی کلاهبرداری‌سایبری با انتشار مطلبی در توئیتر گلایه یکی از مشترکین ایرانسل را مطرح کرد.

در این توییتر به متفاوت بودن قیمت خرید بسته‌های اینترنتی در هنگام پرداخت هزینه اشاره کرد واظهار داشت:" دوستی امروز گلایه کرده که ایرانسل قیمت بسته رو زده ۲۹۵۰۰۰ ریال ولی هنگام پرداخت باید ۳۲۱۵۵۰ ریال  واریز کنید ! کلا ایرانسل با عدد ها مشکل داره؟!"

حکایت تفاوت قیمت بسته‌های اینترنتی ایرانسل چیست؟

با جویا شدن دلیل این تفاوت قیمت از پشتیبانی اپراتور ایرانسل گفته شد: تمامی  بسته‌های اینترنتی با 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده جمع می‌شود و این تفاوت قیمت به این دلیل اعمال شده است. بدین صورت که هزینه بسته اینترنتی در 9 درصد مالیات ضرب شده و سپس با قیمت اولیه این بسته جمع می‌شود.

در هر صورت، واضح است که این اتفاق بر خلاف مشکل قبلی در این اپراتور بر اثر یک اشتباه محاسباتی در فروش بسته اینترنتی نبوده و آنها تنها با اعمال مالیات بر ارزش افزوده مبلغی بیشتر دریافت می‌کنند.

گفتنی است؛ یکی از کارشناسان این اپراتور در خصوص اشتباه محاسباتی اخیری که رخ داده بود گفت: عودت پول مشترکانی که با وجود پرداخت هزینه بسته‌ ،حجم اینترنتی آن‌ها صفر شده است با توجه به تعداد خریدان ،وجه پرداختی به مرور عودت داده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
سلام
این تفاوت قیمت برای 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است
آخرین اخبار