کاهش ۲۰ درصدی طلاق در فردوس

امام جمعه شهرستان فردوس از کاهش ۲۰ درصدی طلاق در فردوس خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهرستان فردوس  در دیدار اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فردوس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:از دادگستری این شهرستان خواسته شده تا طلاق های توافقی را نپذیرند و افراد را به مشاوران مذهبی راهنمایی کنند که در این راستا موفق شده‌ایم ۲۰ درصد میزان طلاق را کاهش دهیم.

وی افزود:ستاد اقامه نماز در این شهر فعالیت‌های خوبی داشته و تاکنون 200 نفر در راستای برنامه های امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیده اند.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه در راستای رسالت امر به معروف و نهی از منکر در مکان‌های خاصی حضور یافته ایم،گفت: خواهران ستاد نماز جمعه از بانوان محجبه در بازار تشکر و قدردانی کرده است.

امام جمعه فردوس تذکر لسانی طلاب در مدارس، اردوهای کویرنوردی تفکیک شده، چاپ کتابچه‌های نماز، جلوگیری از خام فروشی و فروش سنگ حجر را از دیگر فعالیتهای انجام شده این ستاد برشمرد و افزود:لوازم التحریر با شکلهای زشت در بازار ممنوع و کالای داخلی ترویج شده است.

وی ادامه داد:در مجموع همکاران این ستاد با وحدت نظر کارها را پیش برده و از مشاوران شهر دعوت به همکاری شده است.

ابراهیمی فرماندار فردوس نیز در این جلسه گفت:فردوس شهری است که اگر در آن رفت و آمد شود بانوان با مانتو تعدادشان به اندازه انگشتان دست هم نیست.

وی افزود:شهرستان فردوس همچون ژنو شهری امن به حساب می آید و البته اگر بخواهیم امر به معروف و نهی از منکر را عملی کنیم باید برای آن وقت گذاشت.

سرهنگ پاسدار محمودی فرمانده سپاه فردوس نیز در این جلسه گفت:هدف دشمن تضعیف اعتقادات مردم است که نمونه بارز آن را در پروژه‌های مختلف مشاهده می‌‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نفوذ دشمن در بخش اقتصادی مشهود است،تصریح کرد:می‌خواهند اشرافی‌ گری را در بین مردم ترویج کنند.

سرهنگ پاسدار محمودی با بیان اینکه برای هر چیزی وزارتخانه وجود دارد،گفت:برای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید وزارت خانه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/غ

طلاق در فردوس ۲۰ درصد کاهش یافت

برچسب ها: طلاق ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار