آغاز بازگشایی معبر سه راه اسدی به خیابان موسی ابن جعفر بیرجند

بازگشایی معبر سه راه اسدی به خیابان موسی ابن جعفر بیرجند در طرح فرزان، امروز صبح با تخریب سه ملک تجاری آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  جاوید، شهردار بیرجند در بازگشایی طرح فرزان گفت: هم اکنون با تخریب سه  باب مغازه معبر، 12 متر از 30 متر معبر سه راه اسدی به سمت پل موسی ابن جعفرباز و یک طرف خیابان آزاد شده است.

وی  با بیان اینکه هزینه تملک در این طرح 9 میلیارد تومان است، افزود: برای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت این مسیر ، یک میلیارد و 300 میلیون تومان تخصیص یافته است.

 جاویداز پیشرفت 85 درصدی پل موسی ابن جعفر در این طرح عنوان کرد و گفت: تاکنون 3 و نیم میلیارد تومان برای ساخت این پل هزینه شده که پیش بینی می شود امسال در هفته دولت به بهره برداری برسد.

شهردار بیرجند افزود: علاوه بر سه مغازه تخریب شده ، بقیه مغازه ها در این طرح به زودی تملک و تخریب خواهد شد.

بنا به گفته عدل معاون عمران و شهرسازی شهرداری بیرجند بهره برداری نهایی مسیر اتصال سه راه اسدی تا محله موسی بن جعفر تا سه ماه آینده صورت می گیرد و تا پایان مرداد عملیات اجرایی حدفاصل سه راه اسدی تا پل موسی ابن جعفر به اتمام خواهد رسید.
طرح فرزان طرح احیای بافت فرسوده ، از سال 84 در بیرجند آغاز شده که بنا به دلایل و مشکلات فراوان همچون تملک نشدن املاک واقع در این طرح پس از 13 سال از ابتدای امسال با تملک 7 ملک واقع در این طرح، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: شهرداری ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار