مراسم جزءخوانی قرآن در ۳۵۰ محفل قرآنی استان همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ۳۵۰ منطقه استان خبر داد.

مراسم جزءخوانی قرآن در ۳۵۰ محفل قرآنی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی به برنامه‌ریزی خوب و مناسب در ماه رمضان و فعالیت مساجد، هیئت های مذهبی، مداحان، مبلغان و بانوان مبلغه در این ماه اشاره کرد.

وی بابیان اینکه اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ماه رمضان از جمله دستاوردهای تلاش اقشار تاثیرگذار مذهبی بود، به بحث باورهای اعتقادی مردم پرداخت و اظهار داشت: ماهیت نظام اسلامی بر اساس اعتقادات مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برنامه های انجام شده در راستای تعمیق باورهای دینی و اعتقادی مردم در مناسبت ها اضافه کرد: تشریح مبانی فقه جعفری توسط مبلغان و بانوان مبلغه دینی تاثیر زیادی در عمق باورهای مردمی دارد.

وی به برنامه های انجام شده در دهه کرامت اشاره و ابراز کرد: ترویج ازدواج به سبک اسلامی و مسئله هم کفو بودن زوجین مورد تاکید آموزه‌های اسلامی و از فاکتورهای مهم تفاهم زوجین است که در برنامه های اجرایی توسط شبکه تبلیغی تبیین شد.

حجت‌الاسلام دشتکی توجه به اجرای برنامه هایی با موضوع خانواده که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را از اولویت های برنامه شبکه تبلیغ بیان کرد و افزود: در پی اقدامات شبکه تبلیغی استان همدان در شب های قدر مساجد مملو از جمعیت بود.

وی در ادامه گفت: مراسم تفسیر قرآن در بیش از ۱۰۰ نقطه استان همدان دایر بود و مراسم جزءخوانی قرآن نیز در ۳۵۰ منطقه انجام شد.

انتهای پیام/ ش

جزءخوانی قرآن در ۳۵۰ محفل قرآنی استان همدان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار