پیشرفت ۴۵ تا ۶۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن نهاوند

رئیس راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: سه پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نهاوند از ۴۵ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

احمد مرشدی در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند افزود: در حال حاضر سه پروژه مسکن ملی در شهرستان نهاوند که شامل پروژه‌های ۲۷۴ واحدی، ۴۵ و ۴۶ واحدی است، میانگین پیشرفتشان از ۴۵ تا ۶۰ درصد بوده و مرحله سفت‌کاری در این پروژه‌ها در حال اتمام است.

وی افزود: برای پروژه نهضت ملی مسکن در شهر نهاوند در مجموع ۹۴۲۱ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۲۵ نفر تخصیص پروژه خورده که ۵۳۸ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

مرشدی ادامه داد: برای این پروژه در شهر فیروزان ۶۲۲ نفر ثبت‌نامی داشتیم که ۱۰۵ نفر تأیید نهایی، ۳۷ نفر در حال بررسی و ۴۳۷ نفر انصرافی داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در شهر گیان ۳۸۳ نفر ثبت‌نامی که ۵۴ نفر تأیید نهایی و ۳۲۲ نفر انصرافی و حذفی هستند و در شهر برزول هم ۱۶۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که هفت نفر تأیید نهایی و ۱۵۴ نفر حذفی و انصرافی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند اضافه کرد: برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در سه شهر فیروزان، گیان و برزول قرار شد که مساکن مهر نیمه‌کاره این شهر‌ها برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اختصاص یابد که این پروژه در شهر فیروزان کارهایش انجام شده و از ۲۱۰ واحد، حدود ۳۲ واحد باقیمانده که به‌زودی تحویل بنیاد مسکن خواهد شد و در شهر گیان در شرف ارزیابی و در شهر برزول به علت وجود عدم متقاضی قرار است به پروژه مسکن محرومان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن خانواده شهدا و ایثارگران هم واگذاری ۶۷ قطعه به ۱۳۶ نفر در حال انجام و تحویل قرارداد است، گفت: در بحث جوانی جمعیت برای خانواده‌های چهار فرزنده، ۶۸۳ نفر در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که ۹۹ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

مرشدی اضافه کرد: در این پروژه ۶۵ قطعه تفکیکی داریم که تاکنون برای تحویل ۲۵ قطعه به ۵۰ خانواده چهار فرزنده شهرستان تنظیم قرارداد انجام شده و برای بقیه خانواده‌ها در شرف انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند یادآور شد: همچنین ۲۲۹ نفر برای خانواده‌های سه فرزنده در شهر نهاوند ثبت‌نام کرده که ۶۲ نفر تأیید نهایی و ۱۵۲ نفر هم در دست بررسی هستند و در شهر‌های فیروزان ۶۳ نفر ثبت‌نامی و چهار نفر تأیید نهایی، در شهر گیان ۱۶ نفر ثبت‌نامی و تأیید نهایی صفر و در شهر برزول نیز چهار نفر ثبت‌نامی و تأیید نهایی صفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.