همدان؛

50 کانون فرهنگی هنری میزبان اجرای طرح ۱۴۵۱ در همدان

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: 50 کانون فرهنگی هنری میزبان طرح ۱۴۵۱ است.

50 کانون فرهنگی هنری میزبان اجرای طرح ۱۴۵۱ در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی فیض منش با اشاره به اینکه طرح ۱۴۵۱ با محوریت سوره ملک و سوره واقعه در ۵۰ کانون فرهنگی و هنری در حال برگزاری است افزود: ایجاد پیوند قرآنی بین مسجد و مردم، ترویج فعالیت های قرآنی، ترغیب متولیان مسجد به اجرای برنامه های قرآنی، بهره گیری از فضای قرآنی ماه رمضان در مساجد، شناسایی و تکریم فعالان قرآنی و غیره از جمله اهداف برنامه های قرآنی است.

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای طرح مذکور، برنامه های متعدد قرآنی در ماه مبارک رمضان از جمله اجرای طرح قرآنی 1451 با محوریت سوره ملک و واقعه، توزیع قرآن و مفاتیح الجنان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، اجرای طرح جزء خوانی قرآن کریم در مساجد، ازدیگر برنامه های اجرای دبیرخانه کانونهای مساجد در ماه مبارک رمضان است.

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: بسط و توسعه انس مردم با تلاوت قرآن و بهره مندی از مفاهیم والای کلام الهی از اهداف طرح روزانه تلاوت نوراست.

فیض منش بیان کرد: در طرح جدید تلاوت نور علاوه بر قرائت یک صفحه قرآن ترجمه آیات و تفسیر آن توسط امام جماعت مسجد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.