طرح برند سازی در اردکان اجرایی می‌شود

فرماندار اردکان گفت: طرح برند سازی و شبکه سیر شرکت‌های حمل و نقل مسافربری جاده‌ای به منظور جلب رضایت مسافران و با هدف اجرای حقوق شهروندی در این شهرستان اجرا می‌شود.

مقیمی فرماندار اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: ترمینال مسافربری باید به مسافران خدمات خوبی داده شود چراکه همه ما یک شهروندیم و باید حس مسئولیت نسبت به کارخود داشته باشیم.

مقیمی افزود: برند سازی و شبکه سیرشرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری جاده‌ای باید به منظور جلب رضایت مسافران باهدف اجرای حقوق شهروندی در این شهرستان اجرا شود که ابتدا باید نوسازی ناوگان صورت گرفته و خدمت مناسب به مردم ارائه شود تا بتوان کرایه را متناسب با این خدمات به صورت سیری بالا برد.

فرماندار اردکان اظهار داشت: اجرای طرح برندسازی در راستای تحقق یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان در ارتقای سطح خدمات در بخش حمل و نقل مسافری، از طریق اصلاح ساختار فعالیت شرکت‌ها می‌باشد، که از سال گذشته ضوابط تاسیس شرکت‌های مسافربری جاده‌ای در این سازمان مورد بازنگری قرار گرفته و با اصلاح ضوابط، زمینه برای شکل گیری شبکه‌های مسافربری و برند‌های معتبر بیش از پیش به منظور ایجاد رضایت مندی حداکثری هموطنان و مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت، توانمندی و جایگاه فعالیت‌های بخش حمل‌ونقل مسافر اردکان بسیار بالا است که با استفاده از سیستم سیر بطور اتوماتیک کد شرکت‌هایی که موارد مربوط به شبکه سیر را انجام نداده اند غیرفعال می‌شود، بنا براین شرکت‌های مسافربری موظفند نسبت به ثبت قرارداد نمایندگی در سامانه مدیریت شرکت‌ها و همچنین اصلاح تابلو، مهر، بغل نویسی، بلیت و سایر موارد مربوط به شبکه سیر اقدام کنند.

مقیمی تصریح کرد: شرکت‌های مسافربری این شهرستان در اسرع وقت باید نسبت به ثبت قرارداد نمایندگی ناوگان تحت پوشش در سامانه مدیریت شرکت‌ها به منظور اجرای طرح شبکه سیر اقدام کنند، در غیر اینصورت کد رهگیری برای آنان صادر نمی‌شود.

فرماندار اردکان گفت: سیستم حمل و نقل در اردکان باید به گونه‌ای باشد که مردم در هنگام استفاده کردن از آن احساس رضایت داشته باشند و کارکنان نیز بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند و گامی موثر در راستای استفاده از تکنولوژی بردارند.

انتهای پیام/ ا

اجرای طرح برند سازی در اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار