در جلسه کارگروه اشتغال اردکان مطرح شد:

لزوم همکاری بیش‌تر بانک‌ها در اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی

فرماندار اردکان گفت: بانک ها در اعطای تسهیلات به طرح های مصوب اشتغال زایی جدیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی فرماندار اردکان در کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان این‌که طرح‌هایی با مجموع بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان برای تصویب به کارگروه استان ارسال شده گفت: از این میزان ۹۴ طرح با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان تصویب و برای پرداخت به بانک‌ها ارجاع داده شده است.

فرماندار اردکان عمده‌ترین مشکل در تصویب طرح‌ها را مشکلات در حوزه طرح توجیهی و نقص مدارک مورد نیاز اعلام کرد و از متقاضیان خواست طرح‌های خود را تا رسیدن به نتیجه دنبال و در صورت وجود مشکل، مراتب را به این کارگروه اعلام کنند.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان اظهار امیدواری کرد: ۳۰ طرح دیگر با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان در کمیته فنی استان در هفته جاری بررسی و  تصویب شود.

فرماندار اردکان طرح‌های مصوب اشتغال‌زایی شهرستان اردکان تاکنون را شامل جهاد کشاورزی به میزان ۷.۶ میلیارد تومان، صنعت و معدن با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان و حوزه گردشگری با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومان اعلام نمود و بیان داشت: تاکنون به ۹ طرح بیش از ۱.۸ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده است.

وی زمان‌برشدن پرداخت تسهیلات در بانک‌ها را غیرمنطقی دانست و گفت: در شرایط فعلی که اشتغال و کار یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور است نباید طرح مناسب دولت برای ایجاد شغل در بروکراسی اداری و بانکی معطل بماند.

مقیمی افزود: موانع پرداخت تسهیلات به بیش از ۷۰ طرح در حوزه جهاد کشاورزی برطرف و به‌زودی پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ص

بانک‌ها در اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی توجه بیشتری داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار