همه می آییم

روز قدس نماد همبستگی ملت‌های مسلمان جهان است

فرماندار اردکان در پیامی روز قدس را نماد همبستگی ملت های مسلمان جهان دانست و از مردم شهرستان اردکان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پیام مقیمی فرماندار اردکان به این شرح است؛

به نام خدا
روز قدس نماد همبستگی ملت‌های مسلمان جهان است.

این روز تاریخی که با دستور و ابتکار امام راحل عظیم‌الشأن (رضوان‌الله تعالی علیه) برای همبستگی مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب و مغصوب صهیونیستی نام‌گذاری شده؛ درحقیقت یکی از مظاهر اتحاد و استکبارستیزی مسلمانان جهان است.

در این روز بزرگ، آرمان بزرگ اسلام که همان مقابله اسلام و مسلمانان با زور و ستم در جای‌جای دنیاست؛ با صدای بلند فریاد زده می‌شود و همراهی و هم‌دلی امت مسلمان بار دیگر برای همه ملت‌های جهان به نمایش درمی‌آید.

در شرایطی که روزبه‌روز بر فشار‌های غیرانسانی و تجاوزات رژیم صهیونیستی بر حقوق مردم مظلوم فلسطین افزوده می‌شود و هم‌پیمان همیشگی این دولت مجعول، یعنی امریکا در حرکتی گستاخانه، اما معنادار سفارت خود را به بیت‌المقدس؛ قبله نخست مسلمانان منتقل ساخته؛ مشارکت عمومی در بزرگداشت روز قدس امسال بیش از پیش اهمیت یافته است.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عزاداری‌های مردم مسلمان و خداجوی اردکان بزرگ در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ع) از مردم عزیز دعوت می‌کنم با شرکت همگانی در راهپیمایی باشکوه روز قدس که فردا برگزار خواهد شد؛ بار دیگر با آرمان‌های امام؛ رهبری معظم و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کنیم.

انتهای پیام/ ا

دعوت از مردم اردکگان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار