بررسی خسارات ناشی از سیل و طوفان‌های اخیر در شهرستان اردکان

فرماندار شهرستان اردکان گفت:مسئولان مشکلات اخیر درزمینهٔ خسارات بلایای طبیعی و شرایط خاص منطقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ادارات کل مربوطه انتقال دهند.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار شهرستان اردکان گفت: از دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان نیز می‌خواهیم کمبود و کاستی‌های موجود را با توجه به مشکلات اخیر درزمینهٔ خسارات بلایای طبیعی و شرایط خاص منطقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ادارات کل مربوطه انتقال دهند.

هادی مقیمی افزود: مشکل ساخت‌وساز‌های بدون مجوز و کشت‌وکار برخی کشاورزان در مسیر رودخانه‌ها که خود تهدیدی برای دیگر اهالی منطقه به شمار می‌رود و ساخت‌وساز در بستر رودخانه‌ها و مسیر‌های سیل‌خیز غیرمجاز بوده و از دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم در اسرع وقت آزادسازی انجام و با خاطیان برخورد شود.

شهرستان اردکان مساحت تقریبی یک‌سوم استان را در برگرفته که این مساحت، خدمات‌رسانی به‌تمامی نقاط شهرستان را در بخش‌های مختلف بسیار سخت می‌کند و در شرایط بحرانی تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را می‌طلبد.

هادی مقیمی افزود: با تشریح شرایط پیش‌گفته، خواستار توجه و نگاه دقیق‌تر استان به این شهرستان شد و با توجه به تردد بالای حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی اردکان توجه بیشتری از سوی برنامه‌ریزان کشور مورد انتظار است.

انتهای پیام/ ی

برخورد شدید با خاطیان ساخت‌وساز در بستر رودخانه‌ها و مسیر‌های سیل‌خیز

برچسب ها: سیل ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.