اعلام قیمت کالاهای اساسی ماه رمضان

قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ بیجاری، مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی جهاد کشاورزی استان گفت : عرضه گوشت قرمز منجمد در فروشگاه های طرح تنظیم بازار از فردا آغاز می شود که در بیرجند و قاین 23 هزار و 100 تومان سردست و 24 هزار و 100 تومان ران و در سایر شهرستانها با 100 تومان افزایش عرضه می شود.

وی افزود :گوشت قرمز منجمد در نمایشگاه بیرجند با قیمت 22 هزار و 700 تومان سردست و 23 هزار و 700 تومان ران عرضه می شود.

بیجاری گفت : در فروشگاه های طرح تنظیم بازار در بیرجند، قاین و فردوس به دلیل وجود انبارهای غله برنج هندی1121 با قیمت 5 هزار و 550 تومان و تایلندی 3 هزار و 850 تومان و در سایر شهرستان ها با 50 تومان افزایش فروخته خواهد شد.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی جهاد کشاورزی استان با اشاره به برپایی نمایشگاه ضیافت از امروز در بیرجند، گفت: 10 غرفه برای عرضه کالاهای طرح تنظیم بازار در ماه رمضان در این نمایشگاه برپا شده که 3 غرفه مربوط به کشتارگاه ها است.

وی ادامه داد : در این نمایشگاه علاوه بر عرضه مرغ گرم به قیمت درب کشتارگاه، مرغ منجمد در نمایشگاه به قیمت 6 هزار تومان عرضه می شود و این مرغ منجمد خارج از نمایشگاه در فروشگاه ها و مغازه های منتخب در بیرجند و قاین به قیمت 6 و 150 تومان و در سایر شهرستانها به دلیل هزینه حمل، 6 هزار و 200 تومان عرضه می شود.

وی گفت: همچنین یک غرفه در نمایشگاه برای عرضه گوشت شترمرغ، بوقلمون و انواع گوشت ماهی با قیمت 5 تا 10 درصد ارزان تر از سطح شهر برپا شده است. 

بیجاری افزود: همچنین در نمایشگاه یک غرفه برای توزیع تخم مرغ پیش بینی شده که 600 تومان ارزان تر از سطح شهر است.

وی گفت: همچنین 2 غرفه در نمایشگاه برای توزیع برنج هندی 1121 و تایلندی پیش بینی شده که برنج هندی با قیمت 5 هزار و 450 تومان و تایلندی با قیمت 3 هزار و 850 تومان عرضه می شود.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی جهاد کشاورزی استان گفت: خرما نیز با هشت هزار تومان قیمت در نمایشگاه عرضه می شود.

وی از برپایی یک غرفه برای محصولات لبنی و یک غرفه متعلق به کارخانه قهستان برای عرضه محصولات لبنی خبر داد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.