دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که به خراسان جنوبی سفر کرده اند شب گذشته با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شب گذشته در دیدار با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به خشکسالی های 19 ساله خراسان جنوبی و وابستگی زندگی بسیاری از مردم استان به کشاورزی اشاره کرد و گفت:باید با خرید تضمینی محصولات کشاورزی و کوتاه کردن دست دلالان به کشاورزان کمک کرد تا از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری شود.

 

مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی نیز به کاهش بارندگی در خراسان جنوبی و تأثیر آن بر کشاورزی استان اشاره کرد و افزود:حضور اعضای کمیسیون کشاورزی در استان فرصتی مغتنم برای رفع مشکلات کشاورزان استان است.

 

اکبری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز گفت:اعضای این کمیسیون در قالب 6 گروه به شهرستان های استان سفر می کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات بخش کشاورزی قرار گیرند.


افضلی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز گزارشی از وضعیت کشاورزی و آب در استان ارائه کرد و افزود:حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی می تواند در آینده بر توزیع اعتبارات کشاورزی استان مؤثر باشد.

انتهای پیام/غ

سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به خراسان جنوبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.