برنامه کامل تیم ملی تیر و کمان برای مسابقات جام جهانی 2018

برنامه کامل و زمان بندی اردو های تیم ملی تیر وکمان کشورمان برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام شد.

برنامه کامل تیم ملی تیر و کمان برای مسابقات جام جهانی 2018به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی تیر اندازی با کمان ایران  24 اردیبهشت ماه به برای حضور در دومین مرحله  اردو آماده سازی مسابقات جام جهانی،راهی ترکیه می شود.

محمود زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون تیر وکمان ایران برنامه تیم ملی را به شرح زیر بیان کرد: تمرینات تیم ملی تیر وکمان ایران روز گذشته در همدان به پایان رسید و قرار است تیم ملی برای برپایی اردویی از 24 اردیبهشت راهی ترکیه شود و پس از آن  از تاریخ 31 اردیبهشت تا 5 خرداد در مسابقات شرکت می کنند . همچنین در صورت توافق با یک حامی مالی ، ملی پوشان برای مرحله سوم رقابت های جام‌جهانی 29 خرداد راهی آمریکا خواهند شد.

او افزود:مسابقات انتخابی تیم ملی ششم وهفتم ادیبهشت ماه در بیرجند برگزار خواهد شد وتیر اندازانی که در این رقابت ها موفق به ثبت رکورد خوب شوند به  اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

گفتنی است  ملی پوشان تیر و کمان  در صورت وجود حامی مالی و  موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در مسابقات  آلمان حاضر می شوند. تیم ملی تیر و کمان کشورمان در حال آماده سازی برای حضور مسابقات آسیایی امسال است که به میزبانی جاکارتا اندونزی برگزار می شود.


انتهای پیام/


برنامه ملی پوشان تیر وکمان ایران برای رقابت های جهانی پیش رو مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار