آخرین شانس را با کمبود بودجه نا‌بود نکنیم

هر‌چند مسابقات هند آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود اما باز‌هم مشکلات مالی فدراسیون مانعی برای حضور تیر‌اندازان در این رقابت‌ها است.

به گزارش خبرنگار سایر‌حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون تیر‌اندازی که مدت‌هاست با مشکلات جدی مالی مواجه است و برای اعزام تیر‌اندازان به مسابقات جهانی با مشکل کمبود بودجه دست و پنجه نرم می‌ کند، این‌بار نیز برای اعزام تیر‌اندازان به آخرین رقابت‌های کسب سهمیه المپیک باز هم با مشکل مواجه شده است که علاوه بر کمبود منابع مالی کمبود فشنگ نیز در این روز‌ها اردو تیر‌اندازان را تحت تأثیر قرار داده است. مسئولان ورزشی کشور که در هفته‌های اخیر قول‌هایی مبنی بر طرف شدن معضلات مالی و تأمین مهمات به فدراسیون داده‌اند اما متاسفانه این وعده‌ها هنوز عملی نشده است.
 
کمبود فشنگ مشکل همیشگی تیر‌اندازان است این‌‌بار برای ترخیص از گمرک با چالش مواجه شد و اجازه ترخیص مهمات هنوز به فدراسیون داده نشده است.
 
فدراسیون که برای مسابقات گذشته با پول‌های قرضی تیر‌اندازان را اعزام می‌کرد این‌بار به دلیل بدهی‌های سنگین قادر به تأمین منابع مالی نیست.
 
با وجود اینکه مقدمات برای اعزام تیر‌اندازان فراهم شد و بلیط‌های سفر به هند نیز رزرو شده است اما پولی بابت آن داده نشد به همین دلیل اعزام به مسابقات هند هنوز مشخص نیست.
 
رئیس سازمان تیم‌های ملی تیر‌اندازی در خصوص اعزام تیر‌اندازان می‌گوید: مشکل بودجه همیشه همراه فدراسیون بوده است اما رئیس فدراسیون تعاملاتی با مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشت.
 
وی افزود: بلیط برای اعزام تیر‌اندازان رزرو شد اما مسئولان قول داده‌اند که مشکلات پیش‌رو را بر‌طرف کنند.
 
مسابقات هند آخرین فرصت تیر‌اندازان است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت و مسئولان ورزشی کشور هم باید به فدراسیون کمک کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار