امروز بایسته‌های خبرنگاری و روزنامه‌نگاری تغییر کرده است

رئیس هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات اصفهان گفت:امروز بایسته‌های خبرنگاری و روزنامه‌نگاری تغییر کرده است و لازم است تا خبرنگاران نسبت به این تغییرات آموزش پیدا کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا صالح پژوه در مراسم معارفه اعضا جدید خانه مطبوعات اصفهان اظهار کرد: حضور بیش از 73 درصدی اصحاب رسانه در انتخابات خانه مطبوعات نشان از اهمیت تشکیل اتحادیه در نگاه اصحاب رسانه است و خانه مطبوعات استان اصفهان زمانی پرفروغ خواهد بود که همه خود را در قبال آن مسؤول بدانند و واژه اتحاد را به صورت عملی اجرا کرده باشند.

وی با بیان این که اخیرا باب شده است که بعد از هر انتخابات می‌گویند ویرانه‌ای را تحویل گرفتند، بیان کرد: برخلاف دیگران می‌توانم بگویم که خانه مطبوعاتی که مجموعه جدید تحویل گرفتند یک خانه مطبوعات پرنشاط و موفق بوده است و کسانی که قبل از ما بودند در آن مو سفید کردند و تصمیمات خوبی گرفتند.

رئیس هیأت مدیره دوازدهم خانه مطبوعات استان اصفهان با اشاره به باقی ماندن یک سال دیگر از هیأت رییسه یازدهم خانه مطبوعات، عنوان کرد: اعضا هیأت رئیسه یازدهم مسؤولانه و دغدغه‌مندانه استعفا دادند تا گروه جدیدی در قالب انتخابات، مدیریت آن را عهده‌دار شوند، امروز اهالی قلم و رسانه چند قدم جلوتر از سیاستمداران در عرصه تحلیل و تجزیه قدم برمی‌دارند و باید پیشرفت کنیم وگرنه بحران‌های اصفهان بیشتر خواهد شد.

وی با بیان این که روزنامه‌نگاری به صورت یک رشته سیال در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، عنوان کرد: امروز بایسته‌های خبرنگاری و روزنامه‌نگاری تغییر کرده است و لازم است تا خبرنگاران نسبت به این تغییرات آموزش پیدا کنند، اگر می‌خواهیم خانه مطبوعات پویا داشته باشیم باید واژه اتحاد را به درستی فراگیریم.

صالح پژوه با بیان این که برخی مدیران برای خبرنگاران تکلیف می‌کنند که چه بنویسند، این نوع نگاه را فاجعه بار دانست و تصریح کرد: اگر خانه مطبوعات را خانه ایمن و پرفروغ بدانیم سوژه‌هایی در ذهن داریم که به صورت موضوعات ملی می‌تواند مطرح شود، باید از قالب‌های جدید خبرنویسی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم معارفه اعضا جدید خانه مطبوعات اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.