حضرت زهرا (س) نمونه کامل اسوه صبر و مقاومت است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: حضرت زینب(س) و فاطمه زهرا (س) به عنوان نقش‌آفرینان تاریخ اسلام بودند و هستند و نمونه کامل صبر و مقاومت می باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی واحد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت که به مناسبت روز مادر صبح امروز در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد گفت: نقش زنان در هشت سال جنگ تحمیلی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: نقش بانوان جامعه اسلامی به عنوان پایه‌های نظام، دارای جایگاه والا و ارزشمند است که عرصه دفاع مقدس این مطلب را برهمگان ثابت کرد.

علی واحد گفت: حضرت زینب(س) و فاطمه زهرا (س) به عنوان نقش‌آفرینان تاریخ اسلام بودند و هستند و نمونه کامل صبر و مقاومت می باشند.

وی گفت: زنان همیشه پا‌به‌پای مردان از نوامیس و انقلاب و اسلام دفاع کرده‌اند و این نشان از نبوغ زنان و حس ایثار و از خودگذشتگی این قشر است.

این جشن با برگزاری مراسم عقدخوانی با هدف ترویج ازدواج آسان ادامه یافت و در انتها با رونمایی از کتاب پشت پنجره های انتظار و تقدیر و تجلیل از مادران و همسران شهید و ایثارگران، پیشکسوتان عرصه ایثار و عشق به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (ع) به پایان رسید.

انتهای پیام/ح

جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در اردبیل برگزار شد

برچسب ها: مقاومت ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.