معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل؛

گفتمان پایداری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از برگزاری گفتمان عوامل پایداری انقلاب اسلامی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علیرضا عبدالرحیمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اعلام این خبر افزود: همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل شاهد برنامه‌های متنوع فرهنگی هستیم که تمامی این برنامه‌ها با استقبال پرشور دانشجویان، اساتید و کارمندان مواجه شده است.

وی گفت: نامگذاری ساختمان معاونت پژوهشی واحد به نام شهید مدافع حرم، علی آقایی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اساتید و کارکنان با عنوان الزامات پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و نیز برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله برنامه‌های مهم واحد اردبیل به شمار می‌رود.

عبدالرحیمی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل واحد اردبیل به مناسبت دهه فجر کارگاهی را به صورت استانی ویژه دانشجویان با عنوان منظومه فکری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و عزت شناسی برگزار می‌کند.

وی با بیان دیگر کارگاه‌های آموزشی در این ایام افزود: کارگاه‌هایی تحت عنوان معرفت و بینش انقلابی، طرح کلی مبانی اندیشه اسلامی، نظام فکری انقلاب اسلامی و غیره در واحد اردبیل برگزار شد که برگزاری چنین کارگاه‌هایی نقش بسزایی در تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در بین دانشجویان ایفا می‌کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تزئین و فضاسازی ساختمان‌های مختلف دانشگاه، غبارروبی مزار شهدای گمنام در محوطه دانشگاه، پخش سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری گفتمان با عنوان عوامل پایداری انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های این واحد عنوان کرد.

عبدالرحیمی اظهار کرد: کانون دانشجویی همیاران سلامت روان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دوره‌های متنوعی را برگزار می‌کند که از جمله آنها آموزش رفتار جرأت‌مندانه، شکست عاطفی، مهارت‌های زندگی، مشاوره پیش از ازدواج و غیره است.

وی گفت: در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های متنوع فرهنگی در این واحد، ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور نمایندگانی از تشکل‌ها، کانون‌ها، بسیج دانشجویی، کارکنان و نهاد رهبری تشکیل شد و با توجه به تراکم برنامه‌ها در طول دهه فجر تعدادی از مراسمات  و برنامه‌ها به بعد از دهه فجر موکول شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بیان کرد: امیدواریم تحقق اهداف انقلاب اسلامی ثابت قدم‌تر از گذشته باشیم و گام‌های محکم و استواری را برای توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی برداریم چرا که  انقلاب اسلامی به آسانی بدست نیامده است و در همین خصوص باید تمام تلاش‌های خود را برای رشد و توسعه انقلاب عزیرمان انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

برنامه های متنوع دانشگاه آزاد واحد اردبیل در ایام پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.