آغاز به‌ کار دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آغاز به کار دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سیدناصر اسحاقی ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به  برگزاری همزمان جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در شهر اردبیل در نگارخانه میر قوام‌ الدین‌اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل بیان کرد: این امر اقدامی شایسته در راستای تقویت و رونق هنرهای تجسمی در استان بوده که امیدواریم با این اقدام زمینه جلب رضایتمندی هنرمندان را در استان فراهم آوریم.

وی اظهار داشت: براساس عملکردی که شاهد بودیم هنرمندان استان اردبیل در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی حضوی موفق و موثر داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در این جشنواره 45 اثر از 10 هنرمند نام آشنای استان که حضوری موفق در جشنواره‌های فجر داشته‌اند در معرض بازدید هنرمندان و علاقه‌هندان به هنر قرار می‌گیرد.

اسحاقی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر اردبیل تصریح کرد: برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر، رونمایی از فیلم ساخته هنرمند اردبیلی و نیز افتتاح خانه فرهنگ دیجیتالی در محله وحدت به عنوان برنامه‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان در گرامیداشت این ایام است.

وی افزود: جشنواره هنرهای تجسمی فجر بستر مناسبی برای معرفی آثار هنرمندان تلاشگر استان بوده و باید از این فرصت و ظرفیت در راستای معرفی فعالان و هنرمندان در اردبیل استفاده کنیم تا زمینه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ح

حضور 45 اثر در دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.